Poster: qntr0l
Waarom woon jij zowat bij mij om de hoek?
Poster: Lawrenz
Jongens, Stef en ik zijn vandaag bezig geweest, en hebben ff een filmpje gemaakt over de nieuwe house track waar ik mee bezig ben (Stef is de cameraman ^^). Checken!
http://www.youtube.com/watch?v=cuw5FoVTMbo
Poster: Crazy
Plexiglas en dan beplakken zodat het niet doorkijkbaar is zegmaar.
Poster: Adrien1989
Glasplaat.... krast wel snel.
Poster: Bootstrap
Wow dat zou echt heel vet zijn. Dat je een soort van gestraald glas effect krijgt. En dan zet je er zo'n lamp van philips in met van die kleuren (living colors) of gewoon lampen die reageren op je muziekDan geeft je hele booth licht
Poster: Crazy
Juist, dat bedoel ik! Ziet er wel vet uit, maar zoals al gezegd werd, wel moeilijk te doen, denk ik dan.
Poster: Tekhead
Gehard glas nemen, krast niet. Plexi krast wel, en zo een gestraalde look folie op plexie geeft nooit een mooi eindresultaat, ook omdat je al een expert moet zijn om die folie zonder luchtbellen en kreuken op die plexi te plakken, dan kan je beter van die witte plexi-platen gebruiken.
Poster: Stefjuuh
Jaaaa.. echt zoown puntjeVANjetongtrack..
Poster: Snoey?
Ik zit de heletijd met een nummer in me kop, maar ik kan er maar niet achter komen hoe die heet.?
Het gaat om een house nummer met mexicaanse invloeden waarin je de vocal: 'ari tie tie ting, ari tie ting' hoort.?
Er zit ook een salsa achtige break in.
Bovendien is het een hele oude track
Als iemand de artiest of de naam van de track weet, maak je mij erg blij mee om het even te posten.
Poster: Bartjens