De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 (25/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 03-08-2009 23:22
User edit by Yorick on 03-08-2009 @ 23:27:54 (79%)
Mod edit by Lead on 04-08-2009 22:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 ??

Vote :   

Esmee    posted on 17-08-2009 10:59
Dolivieira    posted on 17-08-2009 11:00
Leuk man ga zo door heb het al bij je topic gezegt
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Esmee    posted on 17-08-2009 11:01
thnx Cool
TranceXX    posted on 17-08-2009 11:05
Goede mix.Cool
Bouncy    posted on 17-08-2009 11:16
Poster: Esmee
(ja jullie vast binnen 20 sec.)

Ahum...
Poster:?Esmee
haha dat zie ik met mn laptop nog wel es gebeuren... ofnja dat er dingen door gaan branden, de 1e 2 uur koelt hij gewoon goed... maar na 4 uur heb ik echt zoiets van wooo... dan komt er alleen maar hitte bij dat koel ding vandaan en dan na een uur of 8 ofzo denk ik van hmmm laat ik even op een andere pc gaan of wat anders gaan doen...

Daar heb je programmatjes voor (ook voor windows), mijn macbook word als k beetje actief ben al 90 graden, k heb een speciaal programmatje wat smcFanControl heet wat "dat koel ding" wat harder laat blazen, voor windows heet dat d8 ik speedfan... (je kunt het altijd eens proberen..)
Esmee    posted on 17-08-2009 14:26
is inderdaad speedfan zie ik nu, eens uitproberen.
hij is nu gewoon gewoon en staat op 47 graden volgens t programma.
heb m op 50% gezet, waar heb jij hem op? kun je dat ding gewoon op 100% zetten?
en is t programma schadelijk voor je pc eigenlijk? want wanneer t t warm wordt is t niet goed...
50% en ding is al gezakt naar 43 graden, hij helpt echt :O Happy, laughing

edit:

als ik wat meer ga doen met mn pc (dus ook muziek en dingen ipv alleen internet) stijgt de temperatuur al meteen van 43 naar 52....
User edit by Esmee on 17-08-2009 @ 14:34:29 (40%)
TranceXX    posted on 17-08-2009 14:43
is inderdaad speedfan zie ik nu, eens uitproberen.
hij is nu gewoon gewoon en staat op 47 graden volgens t programma.
heb m op 50% gezet, waar heb jij hem op? kun je dat ding gewoon op 100% zetten?
en is t programma schadelijk voor je pc eigenlijk? want wanneer t t warm wordt is t niet goed...
50% en ding is al gezakt naar 43 graden, hij helpt echt :O Happy, laughing

edit:

als ik wat meer ga doen met mn pc (dus ook muziek en dingen ipv alleen internet) stijgt de temperatuur al meteen van 43 naar 52....

Steek een extra fannetje in uw computer case dat de warmte wegzuigt.Cool
Esmee    posted on 17-08-2009 14:46
t is een laptop... dus gewone pc's wil k best openen enzo en dr aan klooien... maar bij me laptop... nee dankje :P ik zet t energieschema wel van hoogst naar gebalanceerd, dan draait me pc op minder toeren... zal ook voor de temperatuur schelen, en nja hij is nog niet zo warm opzich, maar 55 graden nu...
hij wordt vaak wel warmer voor mijn gevoel... dus agh... ofnja er komt warme lucht uit. de pc zelf is niet warm, alleen net t stukje waar de lucht uitkomt, maar derest niet
TranceXX    posted on 17-08-2009 14:48
t is een laptop... dus gewone pc's wil k best openen enzo en dr aan klooien... maar bij me laptop... nee dankje :P ik zet t energieschema wel van hoogst naar gebalanceerd, dan draait me pc op minder toeren... zal ook voor de temperatuur schelen, en nja hij is nog niet zo warm opzich, maar 55 graden nu...
hij wordt vaak wel warmer voor mijn gevoel... dus agh... ofnja er komt warme lucht uit. de pc zelf is niet warm, alleen net t stukje waar de lucht uitkomt, maar derest niet

Ze hebben ook een soort fan waar je uwe laptop kunt op zetten.

http://www.pcsilent.nl/images/Zalman_laptop_koeler__ZM-NC1000-MAXI-zmnc1000s.jpg
Esmee    posted on 17-08-2009 15:25
oh nja ik ga naar de tandarts toe...
mijn minst favo ding van t jaar... lekker met al die zuig dingen in je mond...
nja tot straks/ vanavond allemaal
Winston    posted on 17-08-2009 15:30
En niet te vergeten de boor en prikdingen.
Tic Toc
DjVictorF    posted on 17-08-2009 16:14
Poster: TranceXX

Ze hebben ook een soort fan waar je uwe laptop kunt op zetten.

http://www.pcsilent.nl/images/Zalman_laptop_koeler__ZM-NC1000-MAXI-zmnc1000s.jpg

Mijn broertje heeft zon geval. Omdat hij games op ze laptop speelt (zoals Cod 4). Daar word je laptop vooral warm door.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 17-08-2009 17:09
biw

nou winston maak me lekker bang :P
maar ik ben weer terug hoor. Niets aan de hand.. t gebruikelijke verhaal dat ik meer meot flossen...
voorderest is alles goedHappy, laughing
Estacy    posted on 17-08-2009 17:25
en ik ben weer terug in nederland na 1.5 weekjes vakantie! mijn dj set miste me al
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bootstrap    posted on 17-08-2009 17:28
biw

nou winston maak me lekker bang :P
maar ik ben weer terug hoor. Niets aan de hand.. t gebruikelijke verhaal dat ik meer meot flossen...
voorderest is alles goedHappy, laughing

Zo dat heb je snel gedaan! Zit ie bij jou om de hoek ofzo? Ik moet altijd een half uur reizen naar de tandarts en ik moet ook altijd meer flossen Cool Heeft ie gelijk in, want dat doe ik bijna nooit.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Winston    posted on 17-08-2009 17:34
@Estacy: welkom terug, had je een lekkere vakantie?

@Esmee: o.k. gelukkig.

@Bootstrap ea.: o.k. vanaf vanavond flink en disciplinair flossen.
Tic Toc
Bootstrap    posted on 17-08-2009 17:37
Poster: Winston
@Estacy: welkom terug, had je een lekkere vakantie?

@Esmee: o.k. gelukkig.

@Bootstrap ea.: o.k. vanaf vanavond flink en disciplinair flossen.

Haha ja misschien doe ik dat wel Cool Maar op de verpakking van mijn hyperdeluxe electrische tril tandenborstel staat dat dat niet meer hoeft, dus ik denk het niet Cool Ik heb BTW pas 1 gaatje in heel mijn leven gehad en dat was in een melktand, dus dat scheelt.
Estacy    posted on 17-08-2009 17:51
ik heb een keer 4 kiezen moeten laten trekken... ook geen pretje. En ik had zekers een leuke vanktie Winston, bedankt!
edit: lol, staat nog een zwitsersvlaggetje bij me naam
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 17-08-2009 @ 17:51:57 (56%)
Bootstrap    posted on 17-08-2009 18:03
Haha ja ik had laatst nog een Spaans vlaggetje bij mijn naam staan Cool
Esmee    posted on 17-08-2009 18:56
uhhm zal ik mijn tandarts story vertellen?
heb nog nooit 1 gaatje gehad...
maar wat allemaal wel:
ben ooit gevallen op mn 7e geloof ik op zomervakantie in t zwembad, voortand los, naar de dokter en naar de tandarts, goed voortand word getrokken. stuk of 4 prikken en daarna een gat.
Maar ik kreeg wel pokemon voor op mn gameboy Happy, laughing om me te vermaken in de vakantie, ik kon namelijk niet meer zwemmen.
jaar of 11, ortho, andere voortand is ook beschadigt die moet er ook uit, en dan gaan we de 2 snijtanden groter maken, eerst opschuiven.
onder 2 kiezen getrokken, boven hoefde dat niet want de andere voortand mocht erook uit. (al 2 voortanden waren weg)
goed 3 jaar met mn slotjes, alles stond zoals t moest, stukje van mn tandvlees weggeschroeit want bij ej snijtanden zit dat lager dan bij je voortanden. stuk of 8 prikken kreeg ik toen. dat was trouwens vorig jaar april.
1 week later, voortanden vergroot, allemaal kaakklemmen enzo en ook gepoer aan mn tandlvees, dus ook 8 prikken. ik had toen een behandeling van slechts 5 uur.

nog 1 week later, hoektanden tot snijtanden gemaakt, toen slechts 4 prikken.

en nja nu ziet niemand meer dat t zegmaar nep is.

dus nee sorry ik heb het niet zo op de tandarts...

en ja tandarts is ff 5 minuten met de auto, 10 min op de fiets. behandeling duurde 15 minuten, dus ik was zo weer terug.
Bootstrap    posted on 17-08-2009 19:08
uhhm zal ik mijn tandarts story vertellen?
heb nog nooit 1 gaatje gehad...
maar wat allemaal wel:
ben ooit gevallen op mn 7e geloof ik op zomervakantie in t zwembad, voortand los, naar de dokter en naar de tandarts, goed voortand word getrokken. stuk of 4 prikken en daarna een gat.
Maar ik kreeg wel pokemon voor op mn gameboy Happy, laughing om me te vermaken in de vakantie, ik kon namelijk niet meer zwemmen.
jaar of 11, ortho, andere voortand is ook beschadigt die moet er ook uit, en dan gaan we de 2 snijtanden groter maken, eerst opschuiven.
onder 2 kiezen getrokken, boven hoefde dat niet want de andere voortand mocht erook uit. (al 2 voortanden waren weg)
goed 3 jaar met mn slotjes, alles stond zoals t moest, stukje van mn tandvlees weggeschroeit want bij ej snijtanden zit dat lager dan bij je voortanden. stuk of 8 prikken kreeg ik toen. dat was trouwens vorig jaar april.
1 week later, voortanden vergroot, allemaal kaakklemmen enzo en ook gepoer aan mn tandlvees, dus ook 8 prikken. ik had toen een behandeling van slechts 5 uur.

nog 1 week later, hoektanden tot snijtanden gemaakt, toen slechts 4 prikken.

en nja nu ziet niemand meer dat t zegmaar nep is.

dus nee sorry ik heb het niet zo op de tandarts...

en ja tandarts is ff 5 minuten met de auto, 10 min op de fiets. behandeling duurde 15 minuten, dus ik was zo weer terug.

Pff dan is het niet zo gek dat je een hekel hebt aan de tandarts! Cool Mijn broertje heeft ook zo'n soort verhaal. Bij hem zaten zn melktanden te goed vast, dus dat betekende dat er ongeveer 10 tanden getrokken moesten worden. Ik heb wel geluk met mijn gebit Happy, laughing Vroeger een blokbeugel gehad, maar dat was niet heel erg.
Dolivieira    posted on 17-08-2009 19:11
Ik hou ook niet van tandartsen al van kleins af aan niet, Ben geluk gezegend met een sterk gebit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bootstrap    posted on 17-08-2009 20:06
Om jullie nog meer te spammen met mijn mixtapes heb ik er net nog 2 op youtube gezet Cool

Linkje 1

Linkje 2
TranceXX    posted on 17-08-2009 20:54
Poster: djdolivieira
Ik hou ook niet van tandartsen al van kleins af aan niet, Ben geluk gezegend met een sterk gebit.

Daar ben ik ook geen held in.Cool
TheDutchDecks    posted on 17-08-2009 21:48
Poster: TranceXX

Daar ben ik ook geen held in.Cool

daar heb ik nou nog nooit last van gehad,
maar misschien komt dat nog ooit als ik gaatjes krijg ofzo.

112 Users online: 10 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 11.115
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.819.574