Poster: Esmee
t ligt gewoon een beetje aan de keuze wat bij elkaar past en wat niet, als je dingen kiest die bij elkaar passen is het al een stuk makkelijker.
ik iig niet.
Zo heb even iets gemaakt tegen de stof op me spullen, had namelijk tot nu 2 doekjes erop gelegd.... maar ik ben zo iemand die de ene nacht de ene kant bovendoet en de andere nacht de andere kant zodat het stof er alsnog op komt...
ik heb nu een oude schoenen doos
deksel op mixer en gewone kant op cd speler... t ziet er werkelijk niet uit, maar t werkt volgensmij stuk beter.
wat ik me af vroeg was...
of je cd spelers ook moet afdekken.
Mixers hebben faders die kunnen kraken dat snap ik. Maar cd spelers? heb t nu maar gedaan maar ik vraag me af of het nodig is.
zo niet ga ik een oude stofkap van een platenspeler slopen, en die op me mixer doen.
edit:
@ Tekhead
inderdaad
na 2 jaar sparen en af en toe wat zeuren ben ik er echt enorm blij mee.
jaa daar heb ik dr genoeg van, nja niet van de blokker :P
maar kijk een doek... heeft ook stof...
dat gebruik ik nu namelijk en volgensmij komt er meer stof van die doek af dan dat er naar beneden valt.
edit:
weet er hier iemand of die pacha ibiza cd's gemixt zijn?
zit de tracklist ff te bekijken en t ziet er namelijk wel erg leuk uit.
ik heb het over deze
is die van chuckie en mischa daniels?
ik kan t niet vinden namelijk
edit
heb t al gevondenhij is gemixt... radio edits vind ik nog best maar gemixte cd's vind ik altijd wat minder
dan maar wat anders... had toch geen geld.... maar ik had mn ouders misschien lief aan kunnen kijken.
ik iig niet.
Zo heb even iets gemaakt tegen de stof op me spullen, had namelijk tot nu 2 doekjes erop gelegd.... maar ik ben zo iemand die de ene nacht de ene kant bovendoet en de andere nacht de andere kant zodat het stof er alsnog op komt...
ik heb nu een oude schoenen doos
deksel op mixer en gewone kant op cd speler... t ziet er werkelijk niet uit, maar t werkt volgensmij stuk beter.
wat ik me af vroeg was...
of je cd spelers ook moet afdekken.
Mixers hebben faders die kunnen kraken dat snap ik. Maar cd spelers? heb t nu maar gedaan maar ik vraag me af of het nodig is.
zo niet ga ik een oude stofkap van een platenspeler slopen, en die op me mixer doen.
edit:
@ Tekhead
inderdaad
na 2 jaar sparen en af en toe wat zeuren ben ik er echt enorm blij mee.
jaa daar heb ik dr genoeg van, nja niet van de blokker :P
maar kijk een doek... heeft ook stof...
dat gebruik ik nu namelijk en volgensmij komt er meer stof van die doek af dan dat er naar beneden valt.
Poster: djdolivieira
Es, al koop je de beste stofkappen dan nog komt er stof tussen.