Poster: the-melodyDamn, zullen we het hier anders DJResource.be gaan noemen??
Ja da kan'k wel goe gelove, het grootste gedeelte van me vriendengroep kent enkel maar de 'hedendaags' artiesten, hiermee bedoel'k de artiesten die elke week in dezelfde discotheek staan en met hun muziek op de radio komen bijvoorbeeld. Neem nu Daniel Bovie & Roy Rox, niemand kende die. Totdat MNM de hit Stop Playin' With My Mind uitzende, toen wast van hebde da nummer al gehoort? 'Ja da heb'k al meer dan 2 maand in me cd map zitte'. Zelfde me die Discobitch, ik luisterde da nummer een half jaar voorda die commerciele buchtzenders het ontdekten. Toen wast van: naar wa luistert gij in godsnaam. Het komt op tv: iedereen vindt het zalig. Echt daar kan ik me zo aan storen, be original daar kom je het verste mee!?
Poster: the-melody
Jorrit hoe bedoel je?
Ja da kan'k wel goe gelove, het grootste gedeelte van me vriendengroep kent enkel maar de 'hedendaags' artiesten, hiermee bedoel'k de artiesten die elke week in dezelfde discotheek staan en met hun muziek op de radio komen bijvoorbeeld. Neem nu Daniel Bovie & Roy Rox, niemand kende die. Totdat MNM de hit Stop Playin' With My Mind uitzende, toen wast van hebde da nummer al gehoort? 'Ja da heb'k al meer dan 2 maand in me cd map zitte'. Zelfde me die Discobitch, ik luisterde da nummer een half jaar voorda die commerciele buchtzenders het ontdekten. Toen wast van: naar wa luistert gij in godsnaam. Het komt op tv: iedereen vindt het zalig. Echt daar kan ik me zo aan storen, be original daar kom je het verste mee!
Poster:?niiicola
Daar heb ik ook al naar gekeken, maar het gaat gewoon niet
En nog iets, ik heb dus een BCD3000, als ik dan bij mijn pitch verander, dan zie ik op traktor ook wel mijn pich veranderen alleen de?bpm?cijfers?gaan bijv. zo:?130,3 -?130,6 - 130,9 enz...
Slaat hij dan stukken over of is dat alleen maar op het beeld?
Poster: niiicola
Dat verhaal snap ik wel hoor (A), mijn pitch staat ingestelt op 35%, maar kan ik daarmee niet zo precies komen dat ik bijv. een minuut lang de 2 liedjes gemacht heb?
Poster: Bouncy
Wanneer moet jij weer naar school dan? ik pas weer over 3 weken ofzo...
Heb net ff een half uurtje zitten te mixen, en een beetje oefenen met beatmatchen, maar het lukt echt voor geen meter. Hoe kan je het het beste oefenen?
@Esmee: Ja, ik snap onderhand wel alles van de DJ technieken, alleen beatmatchen nog niet...
Ik weet heus niet alles, maar ik weet wel hoe alles werkt zou maar zeggen, ik weet wat je allemaal kan doen enzo, alleen het beatmachten lukt nog niet...