Poster: niiicola
Dat klopt, maar bij de BCF heb je ook 4?8 rotary's, dat is voor mij genoeg... En ook wel grappig dat die faders geautomatiseerd zijn, dus als je ze beweegt op de pc bewegen ze ook op de bcf
Poster: niiicolaGrappig? ik heb er redelijk vaak problemen mee (yamaha o1V96) als je op t knoppie douwt van andere pagina dan zitten je handen altijd in de weg :S
En ook wel grappig dat die faders geautomatiseerd zijn, dus als je ze beweegt op de pc bewegen ze ook op de bcf
Poster: Saskia
zoek mij? http://nl.tilllate.com/nl/photoalbum/overview/9539853#159896877 :P
Poster: ccc
Met die witte zonnebril. EN grijze shirt.
Poster: Esmee
setje besteld :D
hopelijk komt het morgen binnen, anders wordt het maandag
Reloop rmx-30 Blackfire BPM en JBSystem MCD-200
hiermee ga ik gewoon oefenen samen met mn "gewone"cd speler, als er weer geld is, ik dacht dat ik meer had... maar het valt tegen, ik heb nog 5 cent op mn rekening, da koop ik er nog een 2e bij.
hiermee ga ik gewoon oefenen samen met mn "gewone"cd speler, als er weer geld is, ik dacht dat ik meer had... maar het valt tegen, ik heb nog 5 cent op mn rekening, da koop ik er nog een 2e bij.
Poster: RemcoV
Oke leuk! Goed om mee te beginnen. Heb je alles nieuw gekocht?
Poster: TranceXX
Blijft je ENTER toets hangen.
Poster: Bouncy
Vervelend is dat hea!
Maareuh... bij welke winkel heb je besteld en hoe laat was dat? dan kun je uitrekenen wanneer hij komt (en hier in duiven leveren ze ook pakketjes op zaterdag trouwens)... maareuh, jij gaat dus de hele dag thuis zitten wachten op t pakketje?
jaa geduld heb ik genoeg ookal komt het over 3 weken binnen, maar ik vind het alleen, ja uhhm, slechte service, wanneer ze neer zetten dat wanneer je het voor 6 uur bestelt je het de volgende dag in huis hebt, en ze dat dus niet doen, ookal bestel je het om 5 uur, kijk 10 voor 6, goed okee, maaar 5 uur.... De status is nog gewoon betaald.... en nog niet verandert naar verzonden.
okee veel plezier alvast
edit:
ik zie net dat ze ook op zaterdag bezorgen :D nou dat maakt het dan weer een beetje goed
Poster: Mixt-Ape
Je hebt gelijk nicola, de rankings op dit forum zijn niet eens zo belangrijk...