Poster: TranceXX
Dat moet volstaan, voorlopig denk ik.
Poster: justjustin
waarom kan ik nergens een opafstandbestuurbare boot vinden (die hard gaat en in een winkel te krijgen is) ben al veel speelgoed winkels langs gelopen maar nergens te vinden!!
reden= het kind in mij is wakker geworden sinds ik hier op de boot zit :P:P iemand wat gezien??
Poster: Helixonjouw moetten ze bannen
ah zo nu snap ik het
Poster: Crazy
Ja ach.. je hebt van die mensen.
EN LEKKER ZATERDAG NAAR MOVIE PARK GERMANYYY !!
Voor maar 39 euro! Echt een spotprijs, daar zit je entree en busreis direct bij! Geweldig, toen de tijd ook naar eurodisney geweest voor een paar euro's!
Poster: Helixon
ik wil PROOOOOOOOOOOOO
Poster: Bart_
wij vertrekken zodadelijk met het gezin naar bobejaanland *jeej*.
Had ook liever naar europapark, movieland of phantasialand geweest.
Maar ach...
nou een djx 700/750 niet
ik wil PROOOOOOOOOOOOO
Poster: Bartjens
Volgens mij is het deze remix:
Distortion - David Guetta ft. Chris Willis ( Albert Neve & dj o bek remix )
Check btw deze en The making of eens, super gedaan!
Ja ach.. je hebt van die mensen.
EN LEKKER ZATERDAG NAAR MOVIE PARK GERMANYYY !!
Voor maar 39 euro! Echt een spotprijs, daar zit je entree en busreis direct bij! Geweldig, toen de tijd ook naar eurodisney geweest voor een paar euro's!
Poster: dJORD
wel gaaf park leuke achtbanen en gafe freefall, het kindergedeelte neemt alleen 2/3 van het park op.
veel plezier.
grts,
jord
Ja dat wel, ben er al een keer eerder geweest, maar een dagje uit is ook wel leuk. En de vakantie is ook bijna voorbij en dit jaar niet op vakantie geweest, dus stelde ik voor toen ik dat tegenkwam om daarheen te gaan.
Eurodisney koste me toen de tijd ook geen drol, was destijds 59 euro, inc. bus en entree. Alleen die rijen in dat park. Gewoon anderhalf uur.
We zien het allemaal wel
ik wil PROOOOOOOOOOOOO