Poster: djdolivieira
Is 2 hoog verlopig hoog genoeg?
Poster: Estacy
ik mis mijn dj set hier in zwitserlandben trouwes wel benieuwd wat er gaat gebeuren in 2012, zal zowiezo wel gezellig nieuwjaar worden, maar verder? mischien is dat wel het jaar waarin pioneer failliet gaat!!!
Poster: Esmee
nee nee nee jongens jullie hebben het allemaal mis
2012 is HET jaar, waarin ik millionair wordt, en de wereld dramatisch zal veranderen omdat ik een nieuwe uitvinding heb gedaan waardoor er weer allemaal nieuwe olie beschikbaar komt, + nieuwe zoetwater toevoer, waardoor ik t rijkste persoon van de wereld wordt en iedere dag feesten geef. Waarop jullie als mijn DJR vrienden natuurlijk mogen komen
Poster: TheDutchDecks
nou?dan ben jij aan de beurt om mij te helpen met men dj set
haha is goed, ik koop pioneer wel over van me geld dan, mag je wel iets graits okee
Poster: TranceXX
Vandaag mijn kabeltjes thuis gekregen die ik hier gekocht heb.
3x coax 1.8m en 1x 5m.
Bedankt Lead voor de snelle levering.
Poster: TheDutchDecks
nu je het over kabeltjes hebt die heb ik ook pas nog 2 binnen gekregen,
alles is nu met procab aangesloten
Dat moet volstaan, voorlopig denk ik.
Poster: Tekhead
pak maar drie hoog
Het zijn de kleine dingen die het hem doen, zoals kabels enz...
We kunnen ook op een boot gaan wonen?dan is het probleem opgelost.
Poster: Tekhead
pak maar drie hoog
@esmee, ik kom ook een danske doen
maar als het goed is kan ik vrijdag mn set bestellen, maar dat heb ik al 1000x verteld, maar ik heb er zooo'n zin in, in feite stelt t setje niet zoveel voor, maar voormij is het heilig.
Poster:?Esmee
video mixen lijkt me ook wel leuk jah :P maareh ik wil als we cdj's nemen er zeker weten 3 :P 2 is to cheap?en 4 is teveel
dat verstoft alleenmaar, zonde van je geld.
nee jongens t wordt uhhm nog niet eens een kwart van een djm-800 intotaal aan geld :P
een reloop rmx-30 met een jb system mcd-200