De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 (12/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 03-08-2009 23:22
User edit by Yorick on 03-08-2009 @ 23:27:54 (79%)
Mod edit by Lead on 04-08-2009 22:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 12-08-2009 00:11
Poster: Bootstrap
Oog in al heb ik ook niet verzonnen Cool Zo heet die buurt in Utrecht gewoon. NUL30 staat voor Nieuwe Utrechtse Lounge. Leuk natuurlijk, want 030 is het netnummer van Utrecht Cool Ik heb het niet zelf georganiseerd, maar een paar vrienden van me. Check anders de hyves maar even: http://nul30.hyves.nl/

Ach zo, dat verklaart veel, en is idd niet slecht bedacht. Alleen die Oog in Al naam, waar blijven de Nederlanders die gekke plaatsnamen toch vandaan halen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Crazy    posted on 12-08-2009 00:25
Poster: Stefjuuh
Iemand 2/3 weken terug die film Pandemic gezien?

Jep ik, een groot gedeelte, niet helemaal. Het einde niet. Vond hem erg boeiend!
Snoey    posted on 12-08-2009 05:32
Poster: Tekhead

Je lijkt wel een volgeling van Jehova's Getuige, die kwam ik op straat tegen en vertelde ook dergelijke onzin, wel een mooi basis idee voor een SF film Cool

Ik lees en kijk graag filmpjes van dit soort theori?n. Vind ik nog al boeiend en dan ga ik vervolgens bekijken tot hoever dit mogelijk kan zijn en waarom.?

Dat de Aarde door de zon opgeslokt word, heeft te maken dat de zo'n meer zwaarte kracht ontwikkelt, waardoor de planeten dichter naar de zon toe komen.?

Welke theorie ik zelf interesanter vind dan griepjes en ruimteshit, is 2012: het jaar waarin de wereld veranderd zoals wij hem nu kennen. En over globalisering en over hoe geld door banken gebruikt word als een leugen naar de bevolking.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Xitrate    posted on 12-08-2009 08:02
Ik geloof zelf niet echt in die complottheori?n. Ik vind het allemaal maar verhaaltjes verzonnen door mensen die tegen de regering zijn of antwoorden zoeken op vragen. Net zoals de theorie dat het hele 9/11 door Bush zou zijn opgezet. Komop zeg.
Net zoals dat van 2012.. waarom zou er dan iets veranderen? Ik herinner me nog dat mensen bang waren dat toen het het jaar 2000 werd, dat alle computers zouden crashen en weetikveelwat allemaal nog meer, maar dat is ook niet gebeurd.. 100 jaar geleden dachten de mensen dat we hier helemaal SciFi-like met vliegende auto's zouden rondvliegen, maar dat is ook niet gebeurd..
Dolivieira    posted on 12-08-2009 08:33
Over bush zijn er toch bewijzen gevonden.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lawrenz    posted on 12-08-2009 08:34
Poster: djdolivieira
Over bush zijn er toch bewijzen gevonden.
 Volgens mij zijn dat meer toevalligheden dan bewijzen. Heb zelfs een keer iets gezien van iemand die de aanslag van 9/11 in verband bracht met de dood van Pim Fortuyn...
Dolivieira    posted on 12-08-2009 08:42
Bush en de Bin laden familie hebben contacten met elkaar gehad.

Maar ik wil hier over kappen eigelijk iedereeen wil gelijk hebben, en we komen er toch niet uit. Laten we het over positievere dingen hebben. Hier wordt je alleen maar depri van. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Stefjuuh    posted on 12-08-2009 08:53
Poster: Xitrate
Ik geloof zelf niet echt in die complottheori?n. Ik vind het allemaal maar verhaaltjes verzonnen door mensen die tegen de regering zijn of antwoorden zoeken op vragen. Net zoals de theorie dat het hele 9/11 door Bush zou zijn opgezet. Komop zeg.
Net zoals dat van 2012.. waarom zou er dan iets veranderen? Ik herinner me nog dat mensen bang waren dat toen het het jaar 2000 werd, dat alle computers zouden crashen en weetikveelwat allemaal nog meer, maar dat is ook niet gebeurd.. 100 jaar geleden dachten de mensen dat we hier helemaal SciFi-like met vliegende auto's zouden rondvliegen, maar dat is ook niet gebeurd..

Als je een beetje nadenkt, elke nerd kan al ruim vantevoren zijn pc op 31-12-1999 zetten om te kijken wat er gebeurt...
dJORD    posted on 12-08-2009 10:28
vanaag mijn first set bestellenCool, 2x axis4 en een 1x rmx 30 blackfire in een caseCool.
misschien nu misschien later 2x dap x-10 met al het toebehorendeCool
niet alles is direct op vooraad 2/3 dagenCool dan zal ik mijn 1# booth postenCool
grts,

jord
main    posted on 12-08-2009 10:30
relaxt! veel oefenen dan maar!
Esmee    posted on 12-08-2009 10:35
gaap Cool
ben ik wakker, zie ik dat het echt verschrikkelijk rot weer is, geen goeie regen maar van die miezer regen...
mag ik zometeen ook nog es 20 minuten fietsen naar t dorp naar de opticien toe... ik kies er wel altijd de beste dagen voor uit..
en dan vervolgens me de hele middag vervelen omdat ik mn DJ set pas (hopelijk) vrijdag kan bestellen, mn computer zelfs saai begint te worden en er helemaal niemand iets met me kan doen...
en zo... zit ik net als gisteren, alleen thuis ( met mn zusje en vader) en verveel ik me...
t is wat... zomervakantie... vrirenden zijn op vakantie of spreken al met elkaar of om naar weet ik veel wat voor saais te gaan.

nee geef mij maar school CoolCool
ik zal wel de engei zijn, maar school is voor mij is groot gezellig iets, de hele dag kun je met iedereen praten en een beetje rondhangen, af en toe even luisteren naar leraren of een toetsje maken die je dan weer met een 7 terug krijgt terwijl anderen een 5 hebben... die je dan weer gaat helpen daarmee (vind ik ook leukHappy, laughing )
smiddags even alles leren, goed das wat minder, maar dat hoort bij t leven he, en ik zie het meer als iets om mn kennis te verbreden.
main    posted on 12-08-2009 10:40
haha ben t eerlijk gezegd wel met je eens, vind school wel relaxt :D chillen met vrienden de hele dag en zo nu en dan luisteren wat leraren te zeggen hebben (alleen als je er wat aan hebt)
Esmee    posted on 12-08-2009 10:44
nou t mooie was... ik heb mn 1e 8 jaar op de basis school montessori gedaan, en dus nu mn 1e 3 jaar middelbare ook, dus je werkt in de les zelfstandig dus je hebt bijna geen uitleg, zo wel dan ga je naar de leraar toedaarvoor en krijg je individuele uitleg.
gaat nog wat worden komend jaar, want ik ben uitleg na 3 minuten al zat, nu komt er misschien wel een heeeeel lesuur lang uitleg Cool
main    posted on 12-08-2009 10:50
haha heb ook montessori gedaan (basisschool) maar vind normale middelbare toch lekkerder, hele les uitleg (chillen met vrienden) en luisteren als je er zin in hebt. ze kijken bij ons bijna nooit of je huiswerk maakt (alleen in de bovenbouw letten ze er niet goed op) maar alleen naar de cijfers voor proefwerken etc. en pta's (proef tentamens)
dJORD    posted on 12-08-2009 10:56
hier ook motessorieCool
Saskia    posted on 12-08-2009 11:29
zo ik moest me hier toch wat milieubladzijdes bijlezen..
zaterdag nog even een weekje weg Happy, laughing..
Bouncy    posted on 12-08-2009 12:37
Poster: Esmee

nee geef mij maar school CoolCool
ik zal wel de engei zijn, maar school is voor mij is groot gezellig iets, de hele dag kun je met iedereen praten en een beetje rondhangen, af en toe even luisteren naar leraren of een toetsje maken die je dan weer met een 7 terug krijgt terwijl anderen een 5 hebben... die je dan weer gaat helpen daarmee (vind ik ook leukHappy, laughing )
smiddags even alles leren, goed das wat minder, maar dat hoort bij t leven he, en ik zie het meer als iets om mn kennis te verbreden.

En ik maar denken dat ik de enige was die school leuk vind... :P
Bartjens    posted on 12-08-2009 13:33
Poster: Xitrate
Net zoals dat van 2012.. waarom zou er dan iets veranderen?

Er zijn veel geleerden uit de geschiedenis die deze datum aanwijzen als het einde van de wereld of het begin van de nieuwe wereld.
Volgens de Maya's begint de aarde dan?aan de 'periode van de vijfde zon', de nieuwe wereld. Hun kalender begint dan na 26.000 jaar weer opnieuw bij het jaar nul.

Ik vind het wel interessant om te volgen, en ik ben ook zeer benieuwd wat er daadwerkelijk zal gebeuren?Cool

Google voor de gein eens naar 21-12-2012
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 12-08-2009 @ 13:33:50 (1%)
Esmee    posted on 12-08-2009 15:20
nou jongens we hebben wii sports resorts in huis Happy, laughing en t is uhhm... best leuk Happy, laughing
vooral zwaardvechten, t is echt diepgaand, met die wii motion plus wordt het stukken beter. En het is gewoon leuk om mensen van een platform af te rammen.
Bouncy    posted on 12-08-2009 15:25
Poster: Esmee
nou jongens we hebben wii sports resorts in huis Happy, laughing en t is uhhm... best leuk Happy, laughing
vooral zwaardvechten, t is echt diepgaand, met die wii motion plus wordt het stukken beter. En het is gewoon leuk om mensen van een platform af te rammen.

lol... lekker aggresief..
DrezZ    posted on 12-08-2009 15:26
Hello iedereen!?What's up?Zin om even op mij te stemmen?HEDKANDI wedstrijd, en ook jij kan een Pioneer Dj Set winnen! ! !
http://apps.facebook.com/hedkandi/entry/1270/

DrezZ!
ccc    posted on 12-08-2009 15:32
Zoooo net terug van vakantie.

Iemand enig idee welk nummer in dit filmpje gedraaid wordt? http://www.youtube.com/watch?v=UjIX3vKh3Ps
DrezZ    posted on 12-08-2009 15:41
Distortion - David Guetta, weet wel niet welke remix dit is!?
dJORD    posted on 12-08-2009 15:42
hallo dj's,Cool
ik ben vandaag gaan winkelen voor mijn eerste dj-set,Cool
ik heb de axis 4 2x besteld, want die waren niet op vooraadCool.
de rmx-30 blackfire was wel op vooraad dus die staat met een mp3-speler en koptelefoon op m'n kamer.Cool
voor zover ik weet kan ik de rmx-30 blackfire aan iedereenCool.
grts,

jord
Bartjens    posted on 12-08-2009 15:49
Poster: DrezZ
Distortion - David Guetta, weet wel niet welke remix dit is!?

Volgens mij is het deze remix:

Distortion - David Guetta ft. Chris Willis ( Albert Neve & dj o bek remix )

Check btw deze en The making of eens, super gedaan!
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 12-08-2009 @ 16:27:44 (26%)

245 Users online: 49 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 59.856
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.466.490