Poster: Bootstrap
Oog in al heb ik ook niet verzonnenZo heet die buurt in Utrecht gewoon. NUL30 staat voor Nieuwe Utrechtse Lounge. Leuk natuurlijk, want 030 is het netnummer van Utrecht
Ik heb het niet zelf georganiseerd, maar een paar vrienden van me. Check anders de hyves maar even: http://nul30.hyves.nl/
Poster: Stefjuuh
Iemand 2/3 weken terug die film Pandemic gezien?
Poster: Tekhead
Je lijkt wel een volgeling van Jehova's Getuige, die kwam ik op straat tegen en vertelde ook dergelijke onzin, wel een mooi basis idee voor een SF film
Poster: djdolivieiraVolgens mij zijn dat meer toevalligheden dan bewijzen. Heb zelfs een keer iets gezien van iemand die de aanslag van 9/11 in verband bracht met de dood van Pim Fortuyn...
Over bush zijn er toch bewijzen gevonden.
Poster: Xitrate
Ik geloof zelf niet echt in die complottheori?n. Ik vind het allemaal maar verhaaltjes verzonnen door mensen die tegen de regering zijn of antwoorden zoeken op vragen. Net zoals de theorie dat het hele 9/11 door Bush zou zijn opgezet. Komop zeg.
Net zoals dat van 2012.. waarom zou er dan iets veranderen? Ik herinner me nog dat mensen bang waren dat toen het het jaar 2000 werd, dat alle computers zouden crashen en weetikveelwat allemaal nog meer, maar dat is ook niet gebeurd.. 100 jaar geleden dachten de mensen dat we hier helemaal SciFi-like met vliegende auto's zouden rondvliegen, maar dat is ook niet gebeurd..
Poster: Esmee
nee geef mij maar school
ik zal wel de engei zijn, maar school is voor mij is groot gezellig iets, de hele dag kun je met iedereen praten en een beetje rondhangen, af en toe even luisteren naar leraren of een toetsje maken die je dan weer met een 7 terug krijgt terwijl anderen een 5 hebben... die je dan weer gaat helpen daarmee (vind ik ook leuk)
smiddags even alles leren, goed das wat minder, maar dat hoort bij t leven he, en ik zie het meer als iets om mn kennis te verbreden.
Poster: Xitrate
Net zoals dat van 2012.. waarom zou er dan iets veranderen?
Poster: Esmee
nou jongens we hebben wii sports resorts in huisen t is uhhm... best leuk
vooral zwaardvechten, t is echt diepgaand, met die wii motion plus wordt het stukken beter. En het is gewoon leuk om mensen van een platform af te rammen.
Poster: DrezZ
Distortion - David Guetta, weet wel niet welke remix dit is!?