Poster: Esmee
mensen de wereld gaat toch ooit ten onder. De ster die ons verwarmt en belicht, genaamd zon, zal ooit opbranden. Voordat dat zover is wordt het zo'n mega ding die zo warm wordt dat het misschien op pluto nog te houden is maar hier niet meer en de aarde zal welvagen door de hitte.
Poster: EsmeeGelukkig duurt dat nog wel een paar honderd jaar!!! dus gelukkig hoef ik me daar nog niet druk om te maken!!! stel je voor dat ik dagelijks met dit soort theorien enzo bezig zou zijn...
mensen de wereld gaat toch ooit ten onder. De ster die ons verwarmt en belicht, genaamd zon, zal ooit opbranden. Voordat dat zover is wordt het zo'n mega ding die zo warm wordt dat het misschien op pluto nog te houden is maar hier niet meer en de aarde zal welvagen door de hitte.
Poster: Xitrate
Dus? Maakt het allemaal niet uit?
Poster: justjustin
Gelukkig duurt dat nog wel een paar honderd jaar!!! dus gelukkig hoef ik me daar nog niet druk om te maken!!! stel je voor dat ik dagelijks met dit soort theorien enzo bezig zou zijn...
Poster: BoydGrift
Verschillende bronnen vermelden dat de mexicaanse griep: influenza A. In een laboratorium is gecreerd, door een paar gekken die vinden dat het wel wat rustiger mag zijn op de wereld.
Poster:?djdolivieira
Als het mijn tijd is is het mijn tijd. ?
Poster: gilan
over iets van 7 biljoen jaar is de aarde opgeslokt door de zon
maar dan is al het water al lang verdampt op aardehad ff wat gelezen in een blad:P
Poster: Bouncy
En ik hoop dat als de wereld vergaat en ik nog leef, dat het dan in 1 ruk is gebeurd, zodat we er niets van merken en ook niet overal afscheid van hoeven te nemen (wat zoiezo onzin is aangezien het geen waar je afscheid van neemt ook vergaat..)
Poster: Snoey
Eigenlijk hebben businiss executives van de grote bedrijven die griep gemaakt voor de millieu activisten uit te schakelen. Daarvoor hebben ze samen met de geheime dienst die Obama als poppekast pop gebruikt om de tafel gezeten. Toen hebben ze een media hype bedacht om ook nog te gebruiken om Mexicanen buiten de grens te houden, de Mexicaance griep.?
Tot zo ver mijn complot theorie
Poster: Bartjens
Ja! Dat hoop ik dus ook, dacht dat ik de enige was?Lijkt me egt vet om mee te maken!!
Poster: Tekhead
een maagd dus van sterrebeeld (en algemeen ook nog natuurlijk LOL), speciaal gevallekes he. Charmeur 1ste klas
Poster: Bouncy
Mij lijkt het eerder heel raar om mee te maken, k bedoel je maakt het mee... maar hoe? en wat heb je er aan dat je het mee maakt? :P
Poster: Bootstrap
Yeah net meerdere gigs geregeld op het stadsstrand 'oog in al' in Utrecht :D Site is morgen waarschijnlijk online, feesten heten 'NUL30'. Aftrap op de 23e en dan elke week op zondag voor een tijdje lekker genieten van lounge/beach house.