OneRepublic - Apologize
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 02-08-2009 20:31
Hoi
ik zoek de chill/lounge? versie van dit nummer, en dan bedoel ik neit de lukas termena remix, maar n andere met rustige woodblock tikjes erin.

Weet iemand welk nummer dit is? volgens mij zijn de vocalen ook opnieuw ingezongen door n andere zanger, dus t is goed mogelijk dat 'onerepublic de artiest niet meer is'

Gr. Erik

What do you think about OneRepublic - Apologize ??

Vote :   

Lawrenz    posted on 02-08-2009 20:54
Heb je het echte origineel wel eens gehoord? Dus niet de Timbaland remix die als origineel wordt gezien, maar het origineel van OneRepublic zelf. Beide versies staan op de cd Dreaming Out Loud. Ik weet niet zeker of dit de versie is die je bedoelt. Laat het mij ook maar weten als jij het weet, lijkt me wel grappig om te horen!
Twizz    posted on 02-08-2009 22:08
Poster: Lawrenz
Heb je het echte origineel wel eens gehoord? Dus niet de Timbaland remix die als origineel wordt gezien, maar het origineel van OneRepublic zelf. Beide versies staan op de cd Dreaming Out Loud. Ik weet niet zeker of dit de versie is die je bedoelt. Laat het mij ook maar weten als jij het weet, lijkt me wel grappig om te horen!

Nee, ik bedoel echt met de woodblock best duidelijk aanwezig in het hele nummer. echt 'lounge'
Twizz    posted on 07-08-2009 22:21
Nobody?

This is an old Topic

No new postings for 5.891 days.
 Post CommentThat would be 196.4 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 60 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 64.129
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.763