hey ik zit met een vraagje en vraag daarom julie mening:
is deze American Audio HTD 4.5 Turntable even goed als
deze Synq Turntable X-TRM1 ? nuja ik weet natuurlijk dat er verschillen zullen zijn maar is deze american audio een goede platenspeler? omdat het uitzicht hetzelfde was wou ik deze even vergelijken en ik ben namelijk vanplan mijn eerste dj set te kopen daarom vraag ik jullie eerlijkje advies
alvast bedankt
What do you think about sinq of american audio ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bij die oems TT kan je zelfs + 50% pitch inschakelen door de 2 pitchknopjes gelijktijdig in te drukken. Klinkt uiteraard voor geen meter, maar dat doet niet terzake, het is mogelijk.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ik heb zelf? synq's en moet zegge dat het super dinge zijn, stevig en betrouwbaar, gaan regelamtig mee op verplaatsing en nog geen problemen mee gehad, een echte aanrader!
ik heb zelf? synq's en moet zegge dat het super dinge zijn, stevig en betrouwbaar, gaan regelamtig mee op verplaatsing en nog geen problemen mee gehad, een echte aanrader!
Ik heb ze beide gehad, kwalitatief zijn ze 100 % gelijk, technisch ook, alleen de deckplaat verschild van kleur. Vind persoonlijk de zwarte Am.Audio mooier dan de synq.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ik heb nl. toch al heel wat goede commentaar gehoord over reloop dus daarom ?? graag jullie voor/na-delen. En zou ik heb kopen volgens jou ?
grts dj vir2-0
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.