[TK] Macbook + Traktor Scratch
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EloidELot    posted on 01-08-2009 19:10
TE KOOP combi pakket:

- Macbook (white) - 2.0 Dual processor - 2 Gig RAM - 80 Gig Sata : In mooie staat; Technisch perfect; +- 2 jaar oud, 85% gebuik uitsluitend traktor scratch; Op de Batterij moet je echter niet veel meer rekenen (max 1u), maar voor DJ-doeleinden uiteraard te verwaarlozen; Doos aanwezig.
- Traktor scratch : In mooie staat; Technisch perfect, +- 2 jaar oud; Alle toebehoren aanwezig.

Reden verkoop
: Nee, ik geef het draaien niet op en ook niet het digitale gebeuren, maar kan van een maatje van mij zijn pakket overkopen (update naar mackbook pro + traktor scratch pro voor een vriendenprijs). Destijds heb ik een koopje kunne doen met traktor scratch en gooi ik deze in het pakket erbij om het voor Dj's onder ons een interessant pakket te maken en omdat het pakket van mijn maatje interessant is om het erbij te nemen Happy, laughing ).

Prijs: uiteraard doe ik het pakket slecht weg indien het voor mij interessant wordt qua biedingen. Maar uiteraard verwacht men op zijn minst een richtprijs en hierbij dus een MENEEMPRIJS: 1125 EUR.

(FOTOS VOLGEN NOG, ze staan klaar. Maar na al deze tijd vertoeven op DJR slaag ik er nog steeds niet om foto's in topics up te loaden :s)

What do you think about [TK] Macbook + Traktor Scratch ??

Vote :   

dj-nick    posted on 02-08-2009 00:26
Verkoopt je traktor ook los ?
EloidELot    posted on 03-08-2009 11:56
Voorlopig verkoop ik traktor niet apart. Momenteel ben ik ook aan het kijken naar loutere verkoop van de macbook en mijn eigen traktor te houden en zelf te updaten naar Pro.

This is an old Topic

No new postings for 5.895 days.
 Post CommentThat would be 196.5 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

155 Users online: 58 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 63.749
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.383