Traktor Scratch Pro: Geluidskaart ( Audio 4 ) (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Seca    posted on 30-07-2009 20:00
Hey Djr Cool

Ik heb een vraag i.v.m. Traktor Scratch Pro, de vraag gaat als volgt:

Ik heb thuis Traktor Scratch Pro 1.1.2. al geinstaleerd op mijn computer.
Nu is mijn vraag: Kan ik nu gewoonweg een Audio 4 of Audio 8 geluidskaart kopen en 2 timecoded vinyls, en dan zo timecoded draaien? ( Dan heb ik eigenlijk gewoon Traktor Scratch Pro dus )

What do you think about Traktor Scratch Pro: Geluidskaart ( Audio 4 ) ??

Vote :   

Seca    posted on 27-12-2009 22:21
Poster: Roalin
Jawel, die Certified Mixers hebben namelijk ook het predikaat 'Traktor Ready', dit geeft aan dat je dan alleen de upgrade hoeft te kopen.
Upgrade klinkt natuurlijk een beetje verwarrend, maar je hoeft inderdaad geen Traktor in je bezit te hebben.

Edit:
En?u mag wel je zeggen, ben nog niet zo oud. Cool

Bedankt Roalin!
Dit helpt me zeer hard vooruit, dan ga ik gewoon deze versie kopen! Happy, laughing
Ik dacht echt dat het een upgrade was, aangezien er upgrade bijstaat, idd nogal verwarrend.
Roalin    posted on 27-12-2009 22:28
Alstublieft!

Het enige nadeel is dat je op verplaatsing een nog een Audio8 (of 4 kan natuurlijk ook) nodig hebt, maar deze kun je er altijd nog bijkopen (samen met de multicore kabels) en gebruiken?met deze versie van Traktor!
Seca    posted on 27-12-2009 22:34
Poster: Roalin
Alstublieft!

Het enige nadeel is dat je op verplaatsing een nog een Audio8 (of 4 kan natuurlijk ook) nodig hebt, maar deze kun je er altijd nog bijkopen (samen met de multicore kabels) en gebruiken?met deze versie van Traktor!

Ok bedankt!
Dan koop ik alvast deze Traktor Scratch Pro, speciale versie voor m'n ecler evo 5.
En later als ik dan op verplaatsing draai koop ik de Audio 4 of 8 bij.
Aangezien ik vooral thuis draai is dit de beste oplossing Happy, laughing
Seca    posted on 27-12-2009 22:54
Ik zie net dat deze speciale versie maar 2 decks heeft?

Specificaties:
- professional DJ system to control digital music files using turntables or CD decks
- 2 control signal records & 2 CDs with high resolution for super precise track control
- intuitive DJ software based on the award-winning TRAKTOR?PRO
- bass feedback filter and software controlled ground lift for maximum tracking stability
- 2 playback decks with filter effects and high-quality key correction
- 2 dedicated effect output channels
- Powerful track management with quick search, virtual record crates, iPod? and iTunes? compatibility and integrated BEATPORT Online Store

Grr, waarom maken ze het zo ingewikkelt? Ik zou liever 4 decks gehad hebben!
Nu moet ik dus voor 4 decks wel de volledige Traktor Scratch Pro set kopen met Audio 8? Cool

Dan kan ik al beter Traktor Scratch DUO kopen, aangezien deze ook 2 decks?heeft.?Dit kost 50? meer ofzo, maar dan heb je wel de Audio 4 geluidskaart?

Hmm, dit zit ingewikkelt in elkaar...
User edit by Seca on 27-12-2009 @ 22:57:28 (23%)
Bambilaner    posted on 27-12-2009 23:12
Seca, ik heb je al eens ontmoet en gezien dat je niet zo oud was... Weet dat er ook een EDU-versie bestaat van TSP, voor studenten. Ik heb die destijds gekocht voor 388 euro... Niet veel meer dus dan TS DUO... Is dit geen oplossing?
www.facebook.com/vinniebegooddj
maartenhellemans    posted on 11-01-2010 18:47
hey ik heb dus een probleempje,ik heb dus een midi controller gekocht en daar zit geen geluidskaart in
en daardoor kan ik geen hoofdtelefoon aansluiten . ik draai met traktor scrath pro . en ik sluit men boxen dus aan met een kabel en daardoor heb ik een geruis als men computer nadenkt . zou het helpen als
ik een externe geluidskaart koop en daar die kabel in steek ? dan zit ok ook nog met het probleem
dat ik nogal gewend ben om te draaien met hoofd telefoon . kan je zo instellen in traktor dat er nu
nadat de boxen zijn aangesloten op een ingang van de geluidskaart dat je de overige ingang wilt gebruiken
voor je hoofdtelefoon en dat je dan kan kiezen welk liedje je wilt afspelen op je hoofdtelefoon en dat dan
op de boxen wordt afgespeelt wat de schuiven bepalen .
main    posted on 11-01-2010 18:52
hey ik heb dus een probleempje, ik heb dus een midi controller gekocht en daar zit geen geluidskaart in en daardoor kan ik geen hoofdtelefoon aansluiten.
ik draai met traktor scrath pro, en ik sluit men boxen dus aan met een kabel en daardoor heb ik een geruis als men computer nadenkt...
zou het helpen als ik een externe geluidskaart koop en daar die kabel in steek?
dan zit ook nog met het probleem dat ik nogal gewend ben om te draaien met hoofd telefoon, kan je zo instellen in traktor dat er nu, nadat de boxen zijn aangesloten op een ingang van de geluidskaart, dat je de overige ingang wilt gebruiken voor je hoofdtelefoon en dat je dan kan kiezen welk liedje je wilt afspelen op je hoofdtelefoon en dat dan?op de boxen wordt afgespeelt wat de schuiven bepalen?

(denk aan duidelijkheid. er zitten nog genoeg fouten in maar de zinnen zijn zo een stuk duidelijker..)?

+ stel je eerst eens voor, nu heb je weinig kans dat iemand je gaat helpen.
+ maak een eigen topic.
x-ample    posted on 11-01-2010 21:56
Poster: main
traktor scrath pro

En je hebt geen geluidskaart? Geen Audio8? Legale versie?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

203 Users online: 102 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 12.826
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.217