Poster: Mixt-Ape
Evo 5 is Traktor Certified met ingebouwde FireWire geluidskaart, het is dus WEL mogelijk timecoded te draaien ZONDER externe geluidskaart.
Poster: Seca
Owh, goddamn i love my Evo
Poster: Roalin
Let er wel op dat je een speciale versie van Traktor moet kopen (goedkoper dan Scratch, maar duurder dan de losse Traktor Pro), de zogenaamde Traktor Scratch Pro Certified Upgrade.
Anders werkt het nog niet...
Ja, die kost 300 eu.
Kun je doen, maar dan heb je 200 eu betaalt voor een geluidskaart die je eigenlijk niet nodig hebt!
En bij het pakket zit natuurlijk ook de tijdcodecd's en -vinyls enzovoort.
Zoals Soundcollector al zegt, als je eens op verplaatsing gaat draaien is het handiger om dan het hele pakket te kopen. Dan kun je thuis de Evo gebruiken (met TSP kun je dat als het goed is wel gebruiken) en op verplaatsing de Audio8.
Serious? Ik denk niet dat je beide dan hoeft te kopen, dat zou absurd zijn..
Dat geloof ik niet, de Certified Mixer Upgrade is er om men geld te laten besparen op de aankoop van een Audio8, dus zou het ook omgekeerd moeten werken.
Traktor Scratch Pro kan ook omgaan met de Evo 5.
Deze upgrade bestaat omdat NI mensen tegemoet wil komen die de Audio8 niet hoeven te gebruiken en dus niet hoeven te kopen.
Ik zou het absurd vinden dat als je TSP hebt, de certified mixers niet kunt gebruiken. Die zou er (in mijn ogen) in MOETEN zitten, en anders zou ik er een hele boze mail achteraan sturen!
ps. Het kan zo zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar die kans acht ik wel heel erg klein!
Klopt, is idd niet apart verkrijgbaar, maar het zit toch wel in de software van TSP.
Lijkt me dan, anders mag je je wel heel erg genaaid voelen!
Ja, dat bedoel ik!
Zij hebben die update zodat mensen die een Certified Mixer niet het TSP-pakket hoeven te kopen, omdat die mensen de Audio8 niet nodig zijn. Daardoor is het goedkoper voor die mensen. Dus NI probeert ze een klein beetje tegemoet te komen! (wat opzich best netjes is, al vind ik 265 eu veels te veel..)