Poster: Seca
Heb je dan ook geen kabels of iets nodig daarvoor, of zit dat allemaal bij die geluidskaart?
Die geluidskaarts kan ik precies toch niet snel vinden hier in Belgie in de DJ shops, al naar gevraagd, en ze kenden het zelfs niet.
Poster: Cyspoz
Ik weet niet zo zeker of dat wel waar is, volgens mij heb je een apparte licentie nodig om Traktor Scratch Pro te draaien. Maar ik weet dat niet helemaal zeker, kan op de website van Native Instruments er ook even niet helemaal uitkomen.
Neem even direct contact op met Native Instruments, die weten dit beter dan de meeste resellers denk ik.
Poster: BoydGrift
Heb je de software gekocht, of heb je een minder legale versie?
Ik weet dat Native Instruments er heel erg op hamert om legale software te draaien, om problemen te voorkomen zou ik gewoon een compleet pakket kopen.
Multicore kabels zijn niet nodig, normale rca/tulp kabels werken ook gewoon.
Moet je de software registreren ofzo?
Anders zou illegaal gebruik maken van traktor scratch pro toch wel heel erg makkelijk gaan?
Je download het en je koopt een geluidskaart en 2 timecoded vinyls of cd's, en je hebt het?
Poster: Mixt-Ape
De software is ook gewoon los te koop! Ik heb hem zelf ook gewoon los, want ik gebruik een andere geluidskaart...
Poster: baath
ja bij de legale versie zit een service center via daar moet je een accout aan maken en registeren.
via het service center komen ook altijd de update's voor drivers van je geluidskaart en traktor zelf.
dus voor mij was alles legaal gewoon de beste oplossing
Poster: baathdus voor mij was alles legaal gewoon de beste oplossing
ja bij de legale versie zit een service center via daar moet je een accout aan maken en registeren.
via het service center komen ook altijd de update's voor drivers van je geluidskaart en traktor zelf.
Damn..
Hoezo, maar als je een illegale versie download vraagt hij toch niet op te registreren? Misschien komt dit door een crack, of vraagt hij dit wanneer je de geluidskaart?insteekt pas?
Poster: djdolivieira
Nee de crack zorgt meestal dat je niet meer hoef te registeren. maar bij sommige cracks werkt nog niet alle funkties. En bij cracks krijg je ook vaak foutmeldingen.
Edit
Tip: Gebruik een illegale versie ook om de software programma goed te leren kennen.
Try Before?You Buy ?
Idd DjDoliviera, ik denk dat iedereen dat zowat wel doet..
Eerlijk gezegd doe ik dit ook met muziek, als er geen sample's te vinden zijn, bevalt me die illegaal gedownloade muziek, dan koop ik deze uiteraard op vinyl
Poster: djdolivieira
IDD maar met software is het wel de oplossing om het pakket goed te leren kennen.
Een 30 dagen Trail heb je net niet genoeg tijd om te kijken wat het kan. Je gaat niet 30 dagen aan een gesloten achter je computer zitten op het pakket te leren kennen. Daar heb je de tijd niet voor want je hebt ook nog wat anders te doen. Maar de bugs zijn er meestal niet uit bij de illegale versies.
Je hebt dan vaak vastlopers. En het is niet leuk voor de fabrikanten, die?zijn toch bezig mooie software pakketen voor ons op de markt te brengen die het leven voor ons weer makkelijk maakt.?
Het is alleen soms jammer dat er een enorme prijskaartje er aan hangt. Maar je dat is met alles zo.![]()
Poster: baath
en de illegale versie updaten ook niet... want dat kan weer alleen als je een legale versie hebt!
tja dat het een hoop geld is dat is een feit maar vond het zonder meer de moeite dik waard :D
dus gewoon kopenvoor 169 heb je toch een mooi stukje software :D