Vandaag heb ik mijn draaitafels verkocht. Dat heb ik gedaan omdat ik over wil stappen naar midi. Nou heb ik me al een beetje georienteerd op enkele dingen, En met name me oog gericht op de vestax vci 100. Maar het volgende is dus dat ik bij mijn vinyl?set traktor duo draaide. Aangezien de vci 100 niet voorzien is van geluids kaart,leek het mij logisch dat ik me geluidskaart van traktor daarvoor kan gebruiken.
Simpelweg is de vraag dus of ik met de vci 100,traktor duo kan draaien.
ik heb al wat zoek werk gedaan maar na teveel informatie over midi controllers, geluidskaarten,software en degelijke kom ik er niet echt meer uit.
hoop dat jullie me kunnen helpen aan een antwoord
Groet jussied.
What do you think about Vraag over de vci 100 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Volgens mij kan dat gewoon, alleen als ik jouw was zou ik voor eeen VCI-300 gaan, heeft een ingebouwde geluidskaart dan weet je zeker dat het werkt, en hij is bij een bepaalde shop die ik je wel even pm bijna net zo duur als de VCI-100!
@jollyjunkie: Bedankt voor de tip en de pm. Opzich wel een idee,maar dan zit ik alsnog met een traktor duo pakketje in me mik.
Ik ga er maar eens goed over nadenken
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.