Wat voor voorbereidingen doen jullie zo al ? , zet je de nummers op volgorde op je cd , Cut je tracks? .. bereid je je hele set een paar keer voor? ik was benieuwd wat voor voorbereidingen jullie doen? ...
kick off ,
Ik Heb het eigelijk nooit echt gedaan omdat ik alleen nog maar op "vrienden Feesten" heb gedraaid. maar nu ik een bepaalde gerne draai zijn de voorbereidingen toch wel handig!
What do you think about Wel of geen voorbereidingen Set ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nie echt een voorbereiding maar als ik een drive-in doe vraag ik gewoon wat voor genre dat de mense graag hore en niet. Ook de leeftijd van het volk. Moet binnen twee weken een disco feestje draaien en dat word lachen
Voorbereiding.. Niet echt hier. Natuurlijk wel laatste paar cd's branden, map netjes maken, soms een paar nummers opschrijven die ik perse wil draaien...
Dit hoort denkelijk ook wel bij voorbereiding. Ik schrijf meestal relevante info op de hoesjes. Dingen als aantal bpm's, de eerste break op hoeveel seconden etc. Die hoesjes zitten allemaal in mijn map met de cd erachter, dan is het lekker makkelijk pakken. Sommige vinden dit misschien overdreven maar zo werk ik al tijden en het bevalt mij enorm goed, geeft een stukje rust soms tijdens de set.
This is an old Topic
No new postings for 5.872 days. Post CommentThat would be 195.7 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.