Poster: Luni-B
Wat voor voorbereidingen doen jullie zo al ? , zet je de nummers op volgorde op je cd , Cut je tracks? .. bereid je je hele set een paar keer voor? ik was benieuwd wat voor voorbereidingen jullie doen? ...
kick off ,
Ik Heb het eigelijk nooit echt gedaan omdat ik alleen nog maar op "vrienden Feesten" heb gedraaid. maar nu ik een bepaalde gerne draai zijn de voorbereidingen toch wel handig!
Poster: tek-zotic
voorbereidingen?? gewoon u platentas maken en dat is alles, een set mag je nooit op voorhand in elkaar steken, je moet het gewoon aanvoelen
Poster: ArCee
Ow, van wie mag dat niet dan?
Voorbereiding is nooit iets slechts hoor. Elke gerespecteerde dj heeft kennis en muziek genoeg om eventueel over te stappen als je "uitgezochte" set niet op de avond blijkt te passen. Daarintegen een leuke set op voorhand klaar hebben is helemaal niets verkeerds aan. Ik spreek heel veel grote namen die bij boeken echt vragen/door de agent laten vragen: Wat voor feest, hoe laat draai ik, en na wie om een set voor te bereiden, dus kom nou niet aan dat het mag?? Dat gaat nergens over.
Poster: Ilja
Inderdaad ja dan praten we over?Robert Miles, 4 Strings, Rank 1, PPK, Tiesto ( vooral de Flight 643 en Lethal industry doen het goed )?
Vonavond ga ik het over de publiek loslaten. ?![]()
Poster: Sandr
Dan zit jij toch wel flink te pitchen bij sommige nummers of hoe mix jij house door je trance set heen?
Poster: ArCee
Ow, van wie mag dat niet dan?
Voorbereiding is nooit iets slechts hoor. Elke gerespecteerde dj heeft kennis en muziek genoeg om eventueel over te stappen als je "uitgezochte" set niet op de avond blijkt te passen. Daarintegen een leuke set op voorhand klaar hebben is helemaal niets verkeerds aan. Ik spreek heel veel grote namen die bij boeken echt vragen/door de agent laten vragen: Wat voor feest, hoe laat draai ik, en na wie om een set voor te bereiden, dus kom nou niet aan dat het mag?? Dat gaat nergens over.
Poster: Prozei
ik bereid nooit me set voor.je staat er voor het publiek en daar moet je als dj op in gaan spelen.als je een set voor gaat bereiden lukt dat gewoon niet.
en als je dit doet dan zal je ooit wel eens een dj voor je krijgen die de zelfde platen draait als jij van plan was.en wat dan??
denk dat je dan al aardig zenuwachtig wordt en dan sta je nog geen eens achter de draaitafels
Poster: Helixon
Ik bereid me altijd voor
Poster: Helixon
onder andere heb de hele lijst gevuld