Poster: Chapron
Ik doe vooral 70s, 80s en 90s en de?nummers? die ik draai, heb ik in de loop der jaren?dus al zo vaak gedraaid dat het inmiddels wel in mijn hoofd zit wat men zoal wil horen op dat soort feestjes. Soms probeer ik thuis nog wel wat dingetjes uit, maar echt voorbereiden nee.
Het is natuurlijk ook zoals djdolivieira?al aangeeft vooral een kwestie van het publiek lezen en daarop inspelen en je gevoel volgen.
Poster: Tekhead
Ik heb enigzins het geluk, dat ik niet de muziek moet draaien die ikzelf Ruk vind, zoals RnB, Rap,Hip-Hop, Top 40, Nederlandstalig, Skihut (what's in a name) enz..
Ik, en waarschijnlijk ik niet alleen heb gemerkt dat er toch wel een heel verschil is tussen de Nederlandse en Vlaamse feest en uitgaan cultuur. Bij ons zijn er meestal dance en house discotheken, met elk hun specialiteit van muziekstijl, en daar komt het publiek speciaal voor, dus als (gast)dj weet je op voorhand wat je te doen staat, en weet je welke stijl je kan draaien. In Nederland heb je nog veel dans en skihut locatie's, waar je alles doorheen moet smijten. Het zal mss aan onze manier van doen liggen, maar dergelijke danslocatie's zijn er in Vlaanderen bijna niet te vinden, op een of ander boeregat na.
Poster: Dyno
Ik zoek alleen uit met welke 2 ? 3 platen ik ga starten.
draai je dan alleen voor pubers, want als ze jaren 90 trancve niet kennen ?
Poster: Ilja
Nou nee, maar meesten zijn alleen maar house gewend ( wat ik overigens wel erdoorheen mix ) en de jaren 90 trance zijn ze al vergeten.
Poster: Ilja
Nou nee, maar meesten zijn alleen maar house gewend ( wat ik overigens wel erdoorheen mix ) en de jaren 90 trance zijn ze al vergeten.
Poster: Sandr
Ik draai in de zomer weer 5 dagen in de week en buiten de zomer om elk weekend. Aan echte voorbereidingen doe ik niet, ik zorg dat me spullen in orde zijn en dat ik de nieuwste muziek bij heb.
Elke avond is weer anders en ik zou niet weten hoe ik me hier nog verder op zou moeten voorbereiden...
Ik draai set van 5 a 6 uur dus de platen waar ik mee begin zijn niet zo boeiend. Ik begriip wel als je een setje van 2 uur moet draaien en de tent zit al ram vol dat je even wil aftrappen met een heftig begin.
Over wat voor trance hebben we het dan? Cygnus X? Robert Miles? 4 Strings? Rank 1?
Poster: ArCee
Born slippery van Underworld blijft het ook altijd goed doen !!
Poster: ArCee
Born slippery van Underworld blijft het ook altijd goed doen !!
Het is Born Slippy Arcee, DE Klassieker onder de Klassiekers, maar dat is wel geen Trance !!