Na enkele dagen deze site af te speuren, vond ik maar dat het eens tijd werd om me ook te registreren.
Ik ben Jens Van Nueten, afkomstig uit het Belgische Herentals en draai onder de naam Yence.
Ik draai denk ik een jaar of twee. Gedurende deze twee jaar is mijn muziekstijl fel gewijzigd en ben ik meer gaan beseffen wat ik ?cht goed vind. In het begin draaide ik nogal rustige house en progressive, maar nu draai eigelijk enkel nog stevige tech house en electro.
Mijn beste moment als dj was ongetwijfeld toen ik, een jaar geleden, geselecteerd werd om op de dj contest van Illusion te spelen, de bekende club in Lier.
Momenteel zoek ik nog een beetje mijn weg in de dj wereld, maar ik heb er alle vertrouwen in en mooie vooruitzichten!
Groeten
Yence
What do you think about Geregistreerd: Yence ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
draai momenteel met 2 x jb systems cd 200 en jb systems mx4 mk2. zal een foto van mn booth online gooien van zodra mijn monitors (m-audio bx-5a) hersteld zijn.
Poster: the-melody Welkom, die contest hoe is dat afgelopen in de Illusion?
Was niet erg tevreden van mijn set, in tegenstelling tot mijn vrienden... uiteindelijk ook naast de prijzen gegrepen. maar de tegenstand was zeker niet min
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.896 days. Post CommentThat would be 196.5 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...