Zoals de titel al aangeeft, wat vindt jij het vetse feest en/of festival/parade allertijden? Je mag er ook meerdere noemen als je niet kan kiezen natuurlijk
Denk hierbij aan sensation, of het FFWD Dance Parade in R'dam.
What do you think about Wat vind jij het vetste feest allertijden ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik ben er dit jaar en de afgelopen 5 jaar niet bij geweest maar wat ik op TV zag was toch wel een kwaliteit feestje wat ze dit jaar hebben neergezet. Maar zo wie zo zijn deze Brabanders goed bezig de laatste decienia .
Vaak zijn de medium grote feesten vaak het best. Feesten als Defqon en Qlimax lopen vaak te veel dagjesmensen. Feesten als Euphoria of Knock Out zie je echt veel mensen die puur voor de muziek komen en dat geeft vaak een verhogende sfeer. Tenminste, zo ervaar ik het zelf. Als ik voor een groot evenement moet kiezen wordt dat toch Decibel Outdoor!
Poster: Stagiar Elke willekeurige afterparty is vaak 10x leuker dan het oorspronkelijke feest.
hahaha volgens mij komt dat denk ik omdat de meeste mensen die daar zijn op dat moment alles wel leuk vinden.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.820 days. Post CommentThat would be 194 months or a whopping 15.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...