Allround DJ (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 28-07-2009 17:47
Hej Forumleden,

Ik ben nu al een tijdje actief in het allround draaien in de locale discotheek, en ook een beetje in de regio. Ik vind het erg leuk om te doen maar ik vind het nogsteeds erg moeilijk om nummers van vverschillende genres te combineren, dit komt mede doordat ik niet echt bekend ben met sommige stijlen (zoals reggeaton/bubbling/hip-hop). Ik blijf vaak een beetje in de house hangen en later in de avond begint het een beetje op apres-ski te lijken, het smijten met nummers van verschillende stijlen.

Nu wil ik toch proberen om gewoon alle muziek leuk aan elkaar te mixen en ben ik op zoek naar tips van dj's die hier ervaring in hebben en die weten hoe je in een club (allround/top40)?moet draaien.

Ook zou het handig zijn als mensen nummers noemen (bijvoorbeeld dus rap/raageaton/bubbling) die het eigenlijk altijd wel goed doen. House muziek is geen probleem en daarvoor heb ik ook geen tips nodig.

Ik zoek dus mensen als tomazos die me een beetje willen uitleggen/helpen hoe je een avondje leuk kan vullen met verschillende stijlen muziek.

What do you think about Allround DJ ??

Vote :   

Snoey    posted on 01-08-2009 19:03
precies, maar je moet een keertje leidscheplein doen op donderdag avond, dan kan je op dat gebied een beetje afkijken.
www.soundcloud.com/ten-hooven

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

363 Users online: 277 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 39.407
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.732.798