Ik heb momenteel: - 2 x Reloop RP-4000 MKIII Chrome LTD. editions met 2 x Concorde OM Pro's - 1 x Reloop RP-4000 M3D S met 1 x Concorde OM Pro; erop thuis staan.
Nu moet ik voor mijn nieuwe meubel 2 draaitafels over houden. Nu heb ik zelf twee opties in gedachten; Danwel ik verkoop de twee Chrome editions en ik koop alvast 1 SL1210 erbij, omdat dit mooi in het zwarte meubel past; of ik verkoop de zwarte M3D en speel nog even met de MKIII's totdat ik in 1 keer 2 technics kan kopen.
On topic:
2 x Reloop RP-4000 MKIII Chrome LTD Edtions met 2 x Concorde OM Pro's:
Ze lijken een beetje stoffig omdat ik er zo dicht opzat met mijn flitser, maar ze staan altijd onder stofkappen als ik ze niet gebruik. 1 vd twee draaitafels heeft een minimaal mankement; het klipje om de arm in vast te zetten heeft een scheur in het midden opgelopen. Dit is volgens mij makkelijk te repareren als ik lijm in huis zou hebben. Voor de rest werken deze 2 draaitafels perfect naar behoren. OM Pro naalden zijn kort geleden vervangen; doosjes e.d. nog in bezit.
Richtprijs voor de 2 x Reloop RP-4000 MKIII Chrome LTD Edtions met 2 x Concorde OM Pro's (GEEN stofkappen) is 250 EURO.
Deze lijkt ook een beetje stoffig door de flitser, maar staat ook onder stofkap. Deze draaitafel heeft als minimaal mankement dat de 'aankop' iets stroever loopt dat bij de andere draaitafels en dat de knop voor 45 toeren iets harder ingedrukt moet worden dan de 33 toeren knop. Voor de rest werkt hij naar behoren. Naalden van de OM Pro is hetzelfde verhaal als hierboven.
Richtprijs voor de Reloop RP-4000 M3D met Concorde OM Pro (GEEN stofkap) is 125 EURO.
Voor vragen of meer foto's kun je me PM'en of e-mailen naar bob@vandeboel.nl.
Met vriendelijke groet,
Bob van de Boel
What do you think about [TK] Reloop RP-4000 MKIIIs (2x) of; M3D (1x) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
die knop aan de linkerzijde 'Power On <--> Off', die draait iets stroever naar de 'On' kant. Naar de 'Off' kant gaat ie gewoon normaal. Heeft verder niets van doen met de rest van de TT, die draait gewoon zonder problem zijn rondes.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.