remix put your hands up for detroit
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

onyx    posted on 28-07-2009 08:55
Vrienden,

wie o wie kan me helpen aan de remix van put your hands up for detroit samen met mouses ate my protein, die bijna altijd gedraaid wordt door fedde en hardwell? ik ga vrijdag mijn eerste set draaien en dit wil ik als intro gaan spinnen dus ik wil hem echt heel graag hebben. alvast bedankt Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=4MhRALhqhCw

What do you think about remix put your hands up for detroit ??

Vote :   

justjustin    posted on 28-07-2009 11:46
Helaas word het niet op het forum gewaardeerd! Het sharen en of het post van links naar share sites.

Teminste dit is naar mijn weten geen track die uitgebracht is!
User edit by justjustin on 28-07-2009 @ 11:48:46 (64%)
Jorrit    posted on 28-07-2009 11:51
Je weet de titels van beide platen, en weet waarschijnlijk ook hoe je eraan moet komen (beatport...), waarom stel je je eigen creativiteit niet op de proef, en doe je het zelf? :P
Kevinova    posted on 28-07-2009 11:52
Die zou je toch echt zelf moeten maken.
Veerus & Maxie Devine - Mouses Ate My Proteins
met de acapella (bijna overal te downloaden met beetje google werk) van put ya hands up for detroit.
onyx    posted on 28-07-2009 11:52
ik wil er best voor betalen hoor dus als iemand de tracknaam weet dan koop ik hem bij beatport of dance tunes. dat doe ik overigens met al mijn tracks Thumbs Up maar ik kan hem moeilijk kopen als hij niet uitgebracht is Thumbs Up
onyx    posted on 28-07-2009 11:54
sorry jongens, ik wist niet dat het een niet-bestaande track is, snap je? dacht dat het gemaakt was door fedde. zelf maken inderdaad is daarom ben ik bang enige optie :p
onyx    posted on 28-07-2009 11:58
of iemand moet zelf al zo creatief zijn om deze gemaakt te hebben Happy, laughing zou ik heel erg waarderen (heb pas 3 weken ervaring met draaien) :D
Jorrit    posted on 28-07-2009 12:18
Zou je de volgende keer even je post willen editten, in plaats van 2 keer op jezelf te replyen?
De platen die je zoekt zijn genoemd door Kevinova (en de eerste is sowieso te vinden op beatport), en aan filesharing doen we hier niet... blijft er slechts 1 optie over:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

402 Users online: 225 Guests (177 Unknown)
Pages generated today : 32.486
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.506.259