What do you think about [P] Ten Hooven - It Beats ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind het een zeer lekker nummertje?Alleen een beetje kort. het begin met die drums lijkt beetje op dat nummer van Major Lazer met pon di floor (Afrojack remix). Kunnen we hem ook ergens downloaden??
Hij's niet gek. Effecten zijn allemaal heel erg leuk, maar de samples (vooral de snare sample) en de synths klinken nog een beetje goedkoop. Misschien een beetje bewerken etc. En de vocal "Bass" zou ik iets minder erin gooien. Hij is wel vrij goed afgemixt. Maar hier m'n uiteindelijke mening: leuk trackje, maar echt bijzonder is ie niet. Wil je een goeie track maken, zorg dan voor betere kwaliteit samples, doe is iets onverwachts maar wel passends, zorg ervoor dat hij niet voorspelbaar wordt. Dat zijn mijn tips (en mening)!
Hij klinkt wel echt vet maar ben het ook eens met Lawrenz. Ik denk als je er nog wat aan werkt (samples beetje bijwerken zodat ze niet zo? goedkoop klinken, zoals Lawrenz ook al zei) dat het echt een heerlijke track gaat worden!
lekker hoor! ik sluit me alleen wel aan bij Lawrenz.......ik denk dat hij het zeker goed gaat doen daar in Bloemendaal
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.