Native Instruments Maschine & Kore2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Madman    posted on 27-07-2009 14:33
Yo,
ik ga me deze week de native instruments maschine en kore2 aanschaffen.Ik zit met een macbook en gebruik Logic pro 8.Nu mijn vraag is, heb ik iets van geluidskaart of firewire nodig voor die 2 hardwarecontrollers aan te sluiten of raden jullie mij gwn aan dit op de usb aan te sluiten. Ik heb ook nog een midi (M audio) en die zit al op usb. Heb maar 2 usb's dus ik moet wel een oplossing vinden :p?
Grtz Jonas

What do you think about Native Instruments Maschine & Kore2 ??

Vote :   

Bloedworst    posted on 27-07-2009 15:06
UHh ik ben en tevrede gebruiker van de t.c.electronc desktop konnekt6 firewire met phantom power voor je mic en een sample?frq?tot?192 khz 32 bit en een zeer lage latency met de bij geleverd driver TC NEAR en bonus cubase le4
Ach kan voortaan beter eerst door lezen lol ,,,dacht dat je en geluidskaart zocht.
voor midi is usb zat snel genoeg en volgens mij heb je?usb op de core controller.
User edit by Bloedworst on 27-07-2009 @ 16:28:37 (66%)
JollyJunkie    posted on 27-07-2009 15:11
BamBamStudio heeft een Maschine, misschien moet je em even PM-en.Gewoon even naar Search gaan en dan zoeken op members.
bambamstudio    posted on 27-07-2009 19:10
Hoor ik mijn naam?

Midi is idd snel genoeg.
De audio gaat via je macbook. Het kan zijn dat je wat vertraging (latency) krijgt. Ik dat geval zou ik een firewire geluidskaartje kopen, de genoemde TC is een hele leuke kaart
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

This is an old Topic

No new postings for 5.878 days.
 Post CommentThat would be 195.9 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 171 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 21.156
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.914.701