Windows 7 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 26-07-2009 18:12
Is hier iemand die bezig is met producen, maar dat al (een tijdje) doet onder Windows 7? Ik ben namelijk benieuwd of zo goed als alle plugins onder Windows 7 draaien, en de sequencers zelf ook Cool

What do you think about Windows 7 ??

Vote :   

voltcontrol    posted on 29-07-2009 09:27
Voor dj doeleinden ga ik er binnenkort eens "een draai aan geven" (Traktor Pro op Win7)
aangezien de release candidate toch gratis is. Geen praktische reden hiervoor, maar het ziet er gewoon gelikt uit en ik less her en der dat het goed met resources omgaat.

Enige probleem wat ik voor me zie is driver compatabiliteit van geluidskaarten.

@Sebasz; Bedrijven gebruiken XP en niet Vista om de volgende redenen:
Lage drivercompatabiliteit van Vista en slechter resourcemanagement? dan XP (vooral toen het net uitkwam), als het OS praktischer was dan XP vanuit een ITmanagement/beheersperspectief waren de kosten zeker geen of een klein issue, training en verandering is een continu proces (in de IT).

@djolivieira: Win7 lijkt na een paar daagjes testen niet buggy te zijn, eerder een goed uitgewerkte versie van Vista. Ik hoor her en der zelfs testers die het qua ervaring en vooral performance prefereren over OSX.

Poster: BoydGrift
Guys buy-a-mac.

Ik heb nog nooit een Computer gehad die zo goed werkte. Midi keyboard inpluggen, werkt meteen 100%. Zelfde met de geluidskaart. En met loop van de updates wordt je mac ook nog sneller, ipv windows dat alleen trager wordt.

Verder zou ik op me nieuwe laptop wel windows 7 willen, maar die is alleen voor internet en mobiel te zijn.
 Anders Win7 via bootcamp (dualboot) draaien, kun je het nu al rustig ff bekijken.

Maargoed, als je je pc gebruikt voor muziekproductie en er geld mee verdient; If it works, don't fix it.
Degenen die zover zijn (verdienen met produceren) kunnen zelf het kantelpunt voor wel/geen upgrade donders goed bepalen lijkt me.
User edit by voltcontrol on 29-07-2009 @ 09:32:46 (70%)
Dolivieira    posted on 29-07-2009 09:32
Poster: voltcontrol
Voor dj doeleinden ga ik er binnenkort eens "een draai aan geven" (Traktor Pro op Win7)
aangezien de release candidate toch gratis is. Geen praktische reden hiervoor, maar het ziet er gewoon gelikt uit en ik less her en der dat het goed met resources omgaat.

Enige probleem wat ik voor me zie is driver compatabiliteit van geluidskaarten.

@Sebasz; Bedrijven gebruiken XP en niet Vista om de volgende redenen:
Lage drivercompatabiliteit van Vista en slechter resourcemanagement? dan XP (vooral toen het net uitkwam), als het OS praktischer was dan XP vanuit een ITmanagement/beheersperspectief waren de kosten zeker geen of een klein issue, training en verandering is een continu proces (in de IT).

@djolivieira: Win7 lijkt na een paar daagjes testen niet buggy te zijn, eerder een goed uitgewerkte versie van Vista. Ik hoor her en der zelfs testers die het qua ervaring en vooral performance prefereren over OSX.

Anders Win7 via bootcamp (dualboot) draaien, kun je het nu al rustig ff bekijken.

Maargoed, als je je pc gebruikt voor muziekproductie en er geld mee verdient; If it works, don't fix it.
Degenen die zover zijn (verdienen met produceren) kunnen zelf het kantelpunt voor wel/geen upgrade donders goed bepalen lijkt me.

Ga binnen kort een dualboot aan maken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 29-07-2009 @ 09:33:41 (100%)
voltcontrol    posted on 29-07-2009 09:34
@djolivieira; Kijk naast bootcamp dan ook ff naar VMware Fusion; Werkt heerlijk imo!
User edit by voltcontrol on 29-07-2009 @ 09:34:33 (5%)
Dolivieira    posted on 29-07-2009 09:41
OK Dan. Tknx
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sebasz    posted on 30-07-2009 15:47
Hm ik heb net wel Sylenth1 64-bit geprobeerd te installeren. Maar die wil niet laden in FLStudio.
Straks even de 32-bit proberen kijken of dat werkt Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.875 days.
 Post CommentThat would be 195.8 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

230 Users online: 169 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 21.022
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.914.567