Poster: bambamstudio
Waarom willen mensen toch altijd het nieuwste os hebben als iets stabiel draait? Ik draai in de studio nog XP, superstabiel dus ik ga niet overstappen naar vista of windows7. Sonde van het geld en j weet idd niet of het stabiel is en blijft voor je huidige software, controller, geluidskaart etc etc.
Haha kerel je weet niet waarom ik naar 7 zou willen. Zal ik je dat even zeggen? Daar gaan we...
Ik heb vanaf bijna het begin af aan Windows Vista gebruikt, omdat ik toen net een gloednieuwe PC had (excl. Vista). Ik denk nieuw systeem, nieuw OS. Dus ik had Vista gekocht voor een goede prijs, 109 euro.
Alles werkt perfect en het is niet traag.
Sinds de eerste beta-builds ben ik al tester van Windows 7, en ik kan je vertellen dat dat toch een heel stuk prettiger werkt dan XP, en zelfs een beetje prettiger dan Vista. Ik merk vooral dat opstarten een redelijk stuk sneller gaat. Alles voelt gewoon nog beter aan.
Ik vond Vista al beter dan XP, maar als je na bijna 9 jaar nog bewust met XP werkt mag je wel even bij jezelf nagaan of je zogenaamd echt iets van computers weet, of net doet als of/denkt dat je veel van computers weet.
Hou het lekker bij produceren ofzo, maar als jij fatsoenlijke equipment hebt dan werkt alles perfect onder Vista en Windows 7.
Enige uitzondering is af en toe de 64-bit versie bij iets oudere systemen, omdat niet elke fabrikant 64-bit drivers maakt. Dus als jij een oude crap-pc hebt met een bagger geluidskaart, ja dan is het logisch dat die niet gaat werken onder 64-bit. Maar 32-bit zou er geen problemen mee moeten hebben, en zou out-of-the-box zelfs moeten werken.
Dus
[MOD EDIT, ongewenste woorden], hoezo zonde van je geld. Jij rijdt zeker ook nog in een auto van 30 jaar oud, hebt nog een TV van 30 jaar oud en al je hardware is een jaar of 10 oud?

Poster: LilQuint
Ja. Al heb je een surfespack.
Die staan er soms al vanzelf op (al heb je geluk)
Ik heb vista 4.0 en dat is echt ...
Want veel dingen werken niet.
Bijv. Korg Nano Pad Controller!
Vista 4.0? Like wtf :')
Je hebt Vista, Vista SP1 en Vista SP2.
Er is geen Vista 4.0
En daarbij moet je ook even beseffen dat Microsoft niks kan doen aan het feit dat je controllertje niet werk. Maar dat je fabrikant TE LUI IS om fatsoenlijke drivers voor hun apparaatje te maken