[TK]DN-X120
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JollyJunkie    posted on 25-07-2009 17:27
Hallo,
Ik bied mijn mixer, effectenmodule aan.

Reden van verkoop:
Air FX: niet mijn manier van werken, ik hou niet zo van effecten, vind het leuker om met faders en EQ's te kloten, al gebruikte ik wel ergvaak effect 10 om de bass mooi weg te halen en de bass van een andere track in te gooien, maar als ik hem alleen daarvoor gebruik kan ik hem beter verkopen (vind ik).
DN-X120: ik heb meer kanalen nodig, Denon bevalt me uitstekend en mijn volgende mixer wordt waarschijnlijk ook een Denon dus daar ligt het niet aan.

Staat:
Air FX: Er zit een krasje op maar verder is alles helemaal oke, alles werkt gewoon zoals het hoort. Er zit geen garantie meer op.
DN-X120: nieuwstaat, helemaal niks mis mee, enigste is dat er vingerafdrukken opzitten Winking my eye Zo uit mijn hoofd zit er volgens mij nog een jaar garantie op. Als je wilt zoek ik het bonnetje wel even op.

Nieuwprijs:
Air FX: niet meer te koop, is trouwens ook erg moeilijk 2e hands te vinden, nieuwprijs van toen hij nog wel te koop was weet ik niet.
DN-X120: 275,-

Prijs:
Air? FX: 125,-
DN-X120: 175,-

Elk bod is ook welkom

Af te halen in Oosterhout GLD, vlak bij Nijmegen. Als je ze wilt proberen kan dat natuurlijk ook!
Verzenden is ook mogelijk, mits jij de verzendkosten betaalt.

Mixer gaat even niet weg, Maar een masterkanaal werkt.
Mixer wordt teruggestuurd naar de winkel en zodra ik hem werkend terug heb gaat ie weer de verkoop in.

User edit by JollyJunkie on 06-08-2009 @ 18:21:15 (53%)

What do you think about [TK]DN-X120 ??

Vote :   

Estacy    posted on 25-07-2009 17:30
ehm.. mischien, heel mischien heb ik interesse in die mixer, maar de nieuwprijs ligt rond de 250 euro...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JollyJunkie    posted on 25-07-2009 17:34
Poster: Estacy
ehm.. mischien, heel mischien heb ik interesse in die mixer, maar de nieuwprijs ligt rond de 250 euro...

Op een welbekende site die ik niet mag noemen staat er 275 euro, maar goed.
De mixer schijnt bij een andere winkel 250 euro te zijn.
Estacy    posted on 25-07-2009 18:05
oeps, lees net dat er nieuwprijs bij jouw prijs staatCool dacht de gevraagde prijs
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JollyJunkie    posted on 26-07-2009 18:32
Prijs-update
JollyJunkie    posted on 29-07-2009 22:00
Kick
JollyJunkie    posted on 30-07-2009 14:44
Spelers staan er ook bij...
JollyJunkie    posted on 01-08-2009 16:43
Air Fx is verkocht voor 115,- !
Stagiar    posted on 02-08-2009 15:38
Graag fototjes Happy, laughing Ben op zoek naar 'n setje voor thuis, maar twijfel nog tussen digitaal of toch met cd spelers.
(Ben 2 jaar geleden begonnen met dezelfde cdspelers, ken ze dus door en door).
JollyJunkie    posted on 02-08-2009 16:45
Foto's komen eraan!
Voor thuis is het zeer fijn setje vind ik, is ook mijn eerste setje geweest (op de DJX-700 na, maar nu had ik gewild dat ik gelijk hiermee begonnen was, DJX was een ramp)
Digitaal of CD moet je zelf beslissen, alleen heeft digitaal in mijn ogen voor thuis minder voordelen dan on the road, want CD-mappen mee te slepen hoef je zowiezo al niet.
Stagiar    posted on 05-08-2009 20:42
Poster: JollyJunkie
Foto's komen eraan!
Voor thuis is het zeer fijn setje vind ik, is ook mijn eerste setje geweest (op de DJX-700 na, maar nu had ik gewild dat ik gelijk hiermee begonnen was, DJX was een ramp)
Digitaal of CD moet je zelf beslissen, alleen heeft digitaal in mijn ogen voor thuis minder voordelen dan on the road, want CD-mappen mee te slepen hoef je zowiezo al niet.

Kleine kamer, ruimtetekort enzo. Heb er ook nog een klein productiestudiotje staan.

Vandaar ook een midicontroller, die kan ik ook nog gebruiken bij 't produceren enzo Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.893 days.
 Post CommentThat would be 196.4 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

167 Users online: 45 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 62.801
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.469.435