ik ben op zoek naar een tracknaam uit een reclame die je nu overal op 538 hoort. in deze reclame wordt oa verteld dat je los kan gaan op lucien foort en andere sneakerz artiesten, hopelijk weten julie welke ik bedoel en kan ik de track snel aan mijn collectie toevoegen. NB erick e draait hem ook vaak in zijn set!
alvast bedankt
What do you think about Track gezocht uit reclame op 538 (sneakerz) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
misschien dat dit helpt. de track lijkt een beetje op de volgende track, zelfde soort geluidje in de melodie: http://www.youtube.com/watch?v=oHeqDtJegjs
@ tom haha het is echt ongelooflijk. net een uur de moeite gedaan om het filmpje te uppen die ik heb gemaakt gisteren op blm 9, heb jij de track gewoon goed. ongelovelijk! heel erg bedankt! mag dus een slotje op
This is an old Topic
No new postings for 5.902 days. Post CommentThat would be 196.7 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.