Forum problemen.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-07-2009 15:30
Het valt mij op dat er steeds meer kleine dingetjes niet of slect werken op het forum. Afgelopen week probeerde ik mijn nieuwe booth in de juiste topic te zetten, forget it!! Elke keer de melding, yoiu did not add any dj gear, fok off, ik probeer het 4 x maar daarna ben ik t spuugzat!!

Als men een topic verwijderd, dan is het een kleine moeite om de topic met alle foto's in de juiste topic te zetten, te verplaatsten in plaats van verwijderen. Ik ben zelf admin op een forum en weet dat het weinig werk is en dat het weinig tijd kost.?Klant vriendelijkheid heet dat. Tevens staat het dan ook wel zo netjes om te reageren op een prive bericht!!

Verder klopt ook nog steeds niks van bepaalde topics. Je ziet aan naam staan alsof deze pewrsoon de laatste reactie heeft gegeven, maar het blijkt een hele andere te zijn.

Lead, als jij topics van het forum haalt omdat deze volgens jouw in de verkeerde topic staan, zorg er dan voor dat je forum onberispelijk werkt!!

ArCee.
User edit by ArCee on 24-07-2009 @ 18:50:03 (59%)

What do you think about Forum problemen. ??

Vote :   

Bartjens    posted on 24-07-2009 15:54
Is vervelend zo af en toe ja, maar daar is de bug report voor tog?
www.djbrowbeat.com
Dyno    posted on 24-07-2009 15:55
Wil me er niet te veel mee bemoeien, maar hier is toch een apart topic voor?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
JollyJunkie    posted on 24-07-2009 15:56
Leuk, 3x hetzelfde
User edit by JollyJunkie on 24-07-2009 @ 15:56:38 (97%)
ccc    posted on 24-07-2009 16:59
Ik heb dat al vaker gelezen dat mensen foute namen bij topics zien staan. Maar ik ben dit nog helemaal niet tegen gekomen.

Heeft er iemand een voorbeeld? En zou dit misschien aan de personen zelf kunnen liggen. (Hun browser dan he)
ArCee    posted on 24-07-2009 18:44
Deze bijv: ////www.djresource.eu/Forum/topic/14726/Wat-is-je-meest-trotse-moment-geweest/

Maar zelfs in dit topic stond ik net als laatste, terwijl het toch echt CCC was?
Winston    posted on 24-07-2009 18:53
Dit probleem moet inderdaad in bugreport worden besproken.

Maar ArCee, je hebt het over de mainpage. Daar heb ik dit geval nooit gehad. Maar bij de forum index page krijg ik wel wat je beschrijft. Krijg je dat ook als je de mainpage refreshed?

Je hebt al een booth ge-upload, dus was het je een keer wel gelukt. Ik vond het een beetje onduidelijk wat ik moest doen toen ik een booth wilde uppen.
Tic Toc
User edit by Winston on 24-07-2009 @ 18:55:53 (92%)
Mixt-Ape    posted on 24-07-2009 21:35
Ik had vaak het probleem da'k geen avatar kon uploaden...na 7000 pogingen dan toch gelukt...
Lead    posted on 24-07-2009 21:42
Poster: ArCee
Het valt mij op dat er steeds meer kleine dingetjes niet of slect werken op het forum. Afgelopen week probeerde ik mijn nieuwe booth in de juiste topic te zetten, forget it!! Elke keer de melding, yoiu did not add any dj gear, fok off, ik probeer het 4 x maar daarna ben ik t spuugzat!!
ArCee.

Selecteer een gear item en click op de knop 'Add to Booth'

Poster: Bartjens
Is vervelend zo af en toe ja, maar daar is de bug report voor tog?

Dat is voor meldingen van dingen die niet goed gaan... En als mensen het niet eens zijn met beslissingen van een Mod of Admin kun je er tegenin gaan door via het contact formulier een bezwaar te maken. Dan kijken we er nog een keer naar.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 24-07-2009 23:38 (100%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

146 Users online: 60 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 64.185
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.819