Hey DJR. Ik en mijn vriend draaien samen en we hebben allebei 1 Chauvet Derby X LED. en dan praat ik over deze: Nou , wij willen deze tegelijk laten lopen en kunnen besturen via een dmx controller. maar welke? i kzag bij Feedback Eindhoven de LED operator maar las op internet dat die speciaal was gemaakt voor LED Parren.. Zo mijn vraag is welke GOEDKOPE maar toch GOEDE controller is er voor deze lichteffecten? DJ RiXx
What do you think about Welke Controller voor Chauvet Derby X LED ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
showmaster is meer voor conventioneel licht. Voor intelli heb je de Scanmaster-series van Showtec (Scanmaster 1, 2 en 3)
This is an old Topic
No new postings for 5.758 days. Post CommentThat would be 191.9 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.