Wie heeft een of meerdere martin scx-600 scanners? Ik heb er 1 en ik moet zeggen ze zijn echt goed. Ik wil er nu mee bijkopen, maar ze blijven wel erg duur. Dus ik vroeg mij af wie heeft er ervaring ermee? en wie gebruikt ze bijvoorbeeld voor drive in?
What do you think about ervaringen Martin SCX-600 scanner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb 4x SCX600 in gebruik voor mijn drive-in, icm een EFX500. Als controller gebruik ik de 2510x downloadcontroller,?handig als je niet veel tijd hebt om het licht te sturen tijdens het draaien.?Je kunt de programma's downloaden op de site van Martin. De scans?geven genoeg licht?voor feestjes tot 200 personen, voor grotere feesten zou ik persoonlijk voor de SCX700 gaan, die heeft een 150w hti lampje wat toch een stuk feller is en meer lichtopbrengst heeft.
User edit by Didier82 on 14-08-2009 @ 08:56:40 (81%)
No new postings for 5.698 days. Post CommentThat would be 189.9 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.