Mijn vernieuwde booth. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 22-07-2009 17:53
Aangezien het bovenblad van mijn huidige booth begon door the buigen (ik denk dat het spaanplaat net ff te dun was), was ik genoodzaakt om, of the plaat vervangen, of iets nieuws te maken. Toen ik afgelopen zaterdag tegen deze aparte, handgemaakte tafel liep was de keuze snel duidelijk, het word een nieuwe booth. Eerst de tafel zelf aangepast (gaten in het boven en onderblad, en een rack gemaakt voor de dubbele speler, mixer en microfoonmixer.

Daarna een rack maken, alles naarboven sjouwen, bekleden, inbouwen en aansluiten.

Redelijk contecnt mee geworden, nog wat kleine dingetjes done en hij is af.

What do you think about Mijn vernieuwde booth. ??

Vote :   

justjustin    posted on 27-07-2009 16:48
Poster: ArCee
Smaken verschillen Justin. Kan wel een samen geraapt zootje zijn, maar niet iedereen krijgt m alleen maar van Pioneer omhoog Cool?maar onderbouw deze opmerking maar even dan. Alles werkt, alles doet het, alles word gebruikt dus zeg het maar of word dit weer zo'n opmerking van: Het moet er mooi uitzien en de rest telt niet? Maar je hebt gelijk Justin, je 2 cd spelers en je mixer bovenop een tafel zetten tegen elkaar aan zal vast een bereklus geweest zijn zoals ik op je booth foto zag, met ook een Behringer mixer?? Cool

Je moet je niet aangevallen voelen Winking my eye...Het is idd een smaak, Zoals je ziet ben ik volgens mij de enige die er zo over denkt Winking my eye..
En idd ik hou van lekker simpel en als het nog even kan in een flightcase zelfs, en ik heb geen commentaar over je gear maar over je booth!

Ik zie Persoonlijk gewoon lieverd iets zoals dit

En dan heb ik het wederom niet over de gear maar over het meubel en opstelling.

En over mijn booth is idd niet een bereklus geweest, Ook al zijn alle planken in de gamma booth van mij geschuurd-gegrond-2x hoogglans geverfd
User edit by justjustin on 27-07-2009 @ 16:51:04 (15%)
ArCee    posted on 27-07-2009 16:53
Ik vind het mooier om dingen in te bouwen en snoeren etc weg te werken, temeer omdat het nooit het huis uitkomt. Vroegah (ahum) toen ik mijn eerste feesten gaf stond ik zelf te mixen in de zaal met m'n eigen meegebrachte sl 1200's en mixert, die tijd is over dus lekker inbouwen. Bijkomend voordeel is dat stof iets minder toegang krijgt met inbouw, alleen de bovenkant afdekken is genoeg. Ook vind ik de mixer in deze hoek omhoog lekkerder werken, maar da's persoonlijk. Ik wilde zelfs de cdj's iets laten wegzakken in de booth, een paar cm laten verzinken, maar daar heb ik vanaf gezien.
User edit by ArCee on 27-07-2009 @ 16:54:19 (25%)
Sebasz    posted on 27-07-2009 17:42
Poster: ArCee
Die monitors heb ik expres genomen, aangaande de kleine kinderen van de buren waarvan 1 met een gezondheidsprobleem. Deze duwen de bassen mijn kamer in, en niet de muur. Daar is dat kind (2 jaar jong) erg mee geholpen Cool

Haha nee sorry ik bedoelde met monitor je beeldscherm Cool
Een 24" widescreen ofzo zou niet misstaan Cool
ArCee    posted on 27-07-2009 21:54
Ooooohw, ach, hij staat op ooghoogte en het is een stand alone pc zonder internet en alleen Audacity erop voor opnemen. Dat gaat best goed op dit schermpje Sebasz.
Yorick    posted on 27-07-2009 22:31
Ik heb geen dj booth meer thuis omdat ik toch genoeg op de weg ben:D
Yorick    posted on 27-07-2009 22:31
Ik heb geen dj booth meer thuis omdat ik toch genoeg op de weg ben:D
Sebasz    posted on 27-07-2009 23:07
Cool heb je daar ook geleerd om dubbel te posten? Cool

j/k Cool
Dolivieira    posted on 27-07-2009 23:26
Ik vind hem wel mooi zo. En als jij er maar blij me bent ArCee. Allen staan je CDJ niet een beetje ver uitelkaar?. maar verder netjes hoor. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 27-07-2009 @ 23:27:08 (1%)
skyline643    posted on 28-07-2009 00:30
Respect voor je inspanning Arcee, maar ik volg de mening van Justin. Ik vind het ook niet zo mooi. Mja, smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook anders was deze wereld maar saai :P
Ik vind de tapijtafwerking niet meer van deze tijd. Was dit (en de rest) een glanzende laag verf geweest dan zou ik het al stukken mooier vinden Happy, laughingMaar praktisch gezien denk ik wel dat alles fijn werkt. En daar gaat het om toch?
ArCee    posted on 28-07-2009 07:04
Tapijt is ook over nagedacht Skyline. Omdat ik er dus met name radio mixen (uitzendingen) mee maak, heb ik erg vaak losse jingle cd's op de booth leggen zonder bescherming (naam jingles, stations jingles en programma jingles). Normaal zouden die snel bekrast raken, op een zachte ondergrond kan het lang aan. Je begrijpt denk ik wel, dat de booth zoals hij hier staat, gemaakt is voor het doel waar ik hem voor gebruik? Daar is evengoed een beetje over nagedacht. Mocht ik met dit spul vaak onderweg zijn o.i.d. dan had ik de bekleding zeker anders gedaan, iets met traanplaat of iets in die richting? Dat is ook makkelijker in onderhoud, cq schoon te houden.

This is an old Topic

No new postings for 5.888 days.
 Post CommentThat would be 196.3 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

176 Users online: 91 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 31.733
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.725.124