Bezig met site bouwen wat vinden jullie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RemcoV    posted on 21-07-2009 19:53
Ik ben bezig met een website te bouwen voor mezelf, als djCool

http://img517.imageshack.us/img517/774/remcowebsite.jpg

Dit is het opzetje wat ik gemaakt heb als layout, mijn vraag is:

Wat vinden jullie ervan?

Thanks!

What do you think about Bezig met site bouwen wat vinden jullie ??

Vote :   

LLCoolP    posted on 21-07-2009 20:13
Hier ziet er leuk uit!

Zo te dien veel met photoshop bezig?

ben zelf ook eens begonnen aan een website in flash, maar omdat ik dit nog zelde doe gaat het helaas niet meer zow snelUnhappy

Misschien wel nog wat meer buttons in de menu balk, zanders ziet deze wat leeg uit.
Join the party and become famous!
RemcoV    posted on 21-07-2009 20:17
In flash is erg leuk om te maken. Heb inderdaad wel wat met fotosoep gedaan.

Ik zit te denken wat voor knopjes ik er nog bij zou moeten maken?Tongue
LLCoolP    posted on 21-07-2009 20:21
Poster: RemcoV
In flash is erg leuk om te maken. Heb inderdaad wel wat met fotosoep gedaan.

Ik zit te denken wat voor knopjes ik er nog bij zou moeten maken?Tongue

Fotosoep ja! InderdaadWinking my eye

Ik werk met SwishMax vindt ik wel een nog redelijk simpel programma om strakke dingen mee te maken. Misschien iets met ene licht effect of een mengpaneel wat beweegt bij een Mouse-over.

Ik zal even mijn site uploaden, kijk je maar eens wat je er van vindt!
RemcoV    posted on 21-07-2009 20:24
Oke prima, ik zie je linkje tegemoetThumbs Up

LLCoolP    posted on 21-07-2009 20:29
Poster: RemcoV
Oke prima, ik zie je linkje tegemoetThumbs Up

www.lucpoels.nl//tijdelijk/main_llcoolp.swf
Mod edit by Lead on 24-07-2009 23:03 (1%)
RemcoV    posted on 21-07-2009 20:32
Ziet er puik uit hoor! Happy, laughing

Lang mee bezig geweest?
ccc    posted on 21-07-2009 20:39
Ik vind het er erg vet uit zien. Zeker die banner DJ Rem&co, de manier hoe je die hebt gemaakt vind ik cool.
Voor de rest duidelijk en overzichtelijk op het eerste gezicht.
RemcoV    posted on 21-07-2009 20:46
Thanks Happy, laughing
Mijn maingoal was om het overzichtelijk te houden met een wat artistieke vormgeving Tongue
Snaad    posted on 24-07-2009 22:40
Jooo,

als eerste wil ik even zeggen dat ik niks als negatief commentaar bedoel, maar als opbouwende kritiek. Ik heb gestudeerd voor designer, dus ik kan enigzins meepraten hierover.

Wat me als eerste opviel is dat informatie verkeerd is gespeld, min de r. En het zijn subpagina?s geen minipagina?s maar dat is miereneukerij.
Ook vind ik persoonlijk het lettertype van de alinea?s en het logo niet heel erg bij het design passen.
Het design zelf, zoals de textvlakken etc zijn redelijk strak, met een neutrale kleur terwijl de letters heel erg wild zijn, verschillen van grote en een beetj ander kleuren hebben.
Nou is er natuurlijk niks mis met verschillende kleuren maar het past niet helemaal bij het ontwerp.

Ik zou zeggen, kijk een beetje hoe andere dj?s hun sites ontwerp en jat het hiervan. Zo gaat het altijd.
Nogmaals bedoel ikhet niet als gezeik, dus ik hoop dat je het niet zo opvatHappy, laughing

Peace
jannickv    posted on 25-07-2009 00:05
Poster: ccc
Ik vind het er erg vet uit zien. Zeker die banner DJ Rem&co, de manier hoe je die hebt gemaakt vind ik cool.
Voor de rest duidelijk en overzichtelijk op het eerste gezicht.

die banner dat heet een lettertype wat je gewoon kan downloaden van dafont.com Happy, laughing dan hoef je enkel te typen en je hebt je banner Happy, laughing

over je site Happy, laughing

hou je bij 1 lettertype... je hebt veel leuke fonts gevonden maar hou het beperkt Happy, laughing

muziek op ene html site wordt erg moeilijk Happy, laughing omdat telkens je naar een andere pagina gaat het liedje herlaad en je dus telkens de eerste 10 seconden hoort...

MinipagesConfused what the hell is dat xD

Een foto als achtergrond moet je mee opletten Happy, laughing niet idereen heeft de resolutie die jij hebt en dan kan het zijn dat de foto maar half wordt weergegeven of dat de foto slechts een deel van de achtergrond inneemt... mee opletten dus

maaaruhm Happy, laughing het is een goed begin Happy, laughing
Devotion    posted on 20-08-2009 08:20
Ziet er netjes uit, sluit me bij jannick aan over het aantal lettertypes. Muziek zou wel kunnen maar dan zit je ook aan frames vast op een standaard HTML site.

This is an old Topic

No new postings for 5.745 days.
 Post CommentThat would be 191.5 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

152 Users online: 24 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 3.686
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.740.201