Poster: Chapron
Ik denk dat iemand zijn mening of smaak?subjectief is, Het zijn dus allemaal geen vaststaande feiten maar meer ieders beleving.? Sommige mensen hebben daar kennelijk moeite mee of voelen zich aangesproken en gaan dan het stempel dom uitdelen (of bedioelde je dat weer sarcastisch).
Ik denk ook dat dit een typsch geval van begrijpend lezen is, of dat je dingen anders hoopt te zien.
ik heb namelijk het volgende gezegd:
Poster:DJMAMO
Alleen al als er word gezegd dat je door radio luisteren?(538) geen muzicale ontwikkeling hebt.
Dan ben je echt dom, als je dat gaat zeggen.
en als dat gezegd word, wanneer iemand minder musicaal?ontwikkeld is als deze bijv.?radio 538 luisterd. dan ben je echt dom om dat te zeggen.
stempel
Want een muziekzender wil helemaal niet zeggen of iemand wel of niet muziekaal is ontwikkeld.?Radio is ook een gevoel/beleving, of kijk jij ook alleen maar naar 1 bepaalde tv zender?Nee dat doe je niet want je hebt ook interesses?in andere programma's en als je gevoelens behoefte hebben aan een spannende of een komische film dan ga je dat kijken.Zelfde met radio, als ik zin heb in een hoogstaand radio programma zet ik BNR op, wil ik slap gezever horen zet ik 538 met edwin evers aan.Heb ik zin om "smorgens?geen gelul door de muziek te horen dan zet ik SlamFM aan, en zegt mijn gevoel dat ik oudere muziek wil horen dan zet ik veronica op.Puur een gevoels qwestie.En zeker niets te maken met intelligentie of een bepaalde ontwikkeling.
?
Ik denk dat de programering van de genoemde zenders zich richt op een bepaalde doelgroep en dat zijn vooral de jongeren. En?laten we nou eerlijk zijn,?538 of Slam zijn volgens mij niet?de stations waar de hoger opgeleide de hele dag aandachtig naar zit te luisteren.?
538 en slam zijn ook niet voor de aandachtige luisteraar.
Kan toch snel genoeg hoger opgeleiden noemen die in de auto of op kantoor 538 hebben aanstaan
Overigens zijn tracks van U2, Simple Minds e.d. nou niet echt regelmatig te zien of te horen op 538 of TMF. Daarvoor moet je toch echt Veronica of KX radio van Rob Stenders?opzetten die juist?die gene?die niet ieder uur hetzelfde wil horen?bedient met laten we zeggen de wat betere?popmuziek.
luister eens naar 538 of slam fm, zul je zien dat er veel meer afwisseling is dan de genoemde zenders die jij benoemd.
Veronica teert op nummers van 20 jaar oud, daar hoor je niet ieder uur hetzelfde maar iedere dag/maand/jaar........
of je daar dan als intelligent ontwikkeld mens dan je genoeg doening uithaald lijkt mij sterk.
een intelligent persoon streeft naar vernieuwing en verrijking.
?Als je draaiit zal je je moeten aanpassen aan waar de mensen voor komen. Draai je op schoolfeestjes e.d, dus voor een m.i.?minder kritisch publiek, dan hoef je niet echt lang?over de muziekkeuze na te denken, als het maar populaiir en bekend is, dan hebben ze een wereld avond en ben jij helemaal de man. Moet je draaien op ik noem het maar een techno/transfeest, dan verwachten de vaak kritische bezoekers meer?van de DJ.?Dus geen?commercieel getinte kinderhouse alla bengaboys (ik zeg maar wat) maar een uitgebalanceerde set. Zoals eerder genoemt, meegenomen worden in de muziek aan de hand van de DJ. Als je niet goed genoeg bent (en dan?heb ik het over muziekkeuze en nog niet eens skills)?dan laat het publiek dat duidelijk merken. Misschien komt daar ook?de associatie met arrogantie vandaan.
Het arrogantie verhaal heb ik hierboven in een ander post al uitgelegd, lees dat nog eens door.
De mensen op deze feesten betalen vaak een pak geld betaald?om binnen te komen en willen er waar voor hebben., tecno dus en geen slappe troep. Maar goed, ik verval in herahaling, ga eens kijken op een goed technofeest Mano, en dan begrijp je wellicht beter dat het er heel anders aan toe gaat dan je denkt en dat het allemaal niet zo zwart wit is als jij schetst.
je weet dat house feesten in verhouding duurder zijn dan techno feesten?
en het is mamo
en misschien moet jij je eens verdiepen in een house feest of een ander soort feest.
kijk naar de laatste generatie house dj's chuckie, hardwell, james sebiella*, dat zijn gasten die veel meer kunnen technisch en?veel meer skills?en creativiteit uit een set halen.
Dus mocht ik volgens jou nog nooit op een techno feest zijn geweest wil dit nog niet zeggen dat ik niet weet hoe het in elkaar zit, en denk?eerder dat je dan je horizon moet verrijken en ook eens bij ander?stylen moet gaan kijken, en niet zo maar wat gaan posten.
want het ging om?de vraag waarom het niet op een school feest werd gedraait, maar door het niet begrijpend lezen/ verkeerd interperteren?is het naar dit afgezakt.
Blijf een beetje ontopic en stop eens een enter in je post?