Wat is je meest trotse moment geweest (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-07-2009 06:45
Iedereen maakt wel eens wat mee in z'n leven waarvan je denkt: Beter en mooier word het niet. Iets wat je zomaar overkomt, iets waarvoor je keihard hebt gewerkt, iets waar je al lang op hoopte wat uitkomt etc. Dit hoefd niet per see altijd muziek gerelateerd te zijn. In mijn geval:
1: Mijn huwelijk met de liefde?van mijn leven.
2: Mijn , ooit, zelf georganiseerde housefeest waar ik voor 1650 (+/-) mensen stond te draaien voor een uitzinnige zaal. Dan denk je echt, beter word het niet.

What do you think about Wat is je meest trotse moment geweest ??

Vote :   

JazzyMax    posted on 24-08-2009 14:13
Toen de Shameboy dj mij vroeg om over te nemen omdat het bij hem niet lukte om de mensen te laten dansen..
Dolivieira    posted on 24-08-2009 14:17
Poster: djmamo

Nee die feesten geef ik in Valkenswaard, en heb daar een deal met een discotheek.
Valkenswaard is een dorp met 35.000 inwoners en ze hebben daar meer dan 120 horeca gelegenheden.
Procentueel gezien is het zo dat ze in verhouding meer horeca gelegenheden hebben per inwoner dan Amsterdam.
Dit is de inleiding.

Dus horeca is moordend in dit dorp.
Nu is het zo dat ik een concept heb bedacht (houselicious) en ben dat gaan organiseren, eerst gratis en daarna met intree.
Valkenswaard is een echt dorp, wat mensen niet kennen dan is het al snel niet leuk.

Dat houd in dat het bij bijv. Ricky Rivaro, Jaziah niet druk was.
Was zeker een erg leuke avond maar niet zo druk als verwacht, omdat deze niet bekend zijn in Valkenswaard.

Maar bijv. chuckie die zorgde voor een rij bij de deur van een kleine 50 mtr.

Dus dat wil zeggen dat er grote artiesten staan, en dat het heel erg moeilijk programmeren is.
dj's die op mijn feest hebben gestaan:
Gregor Salto, Dj Jean met mc Boogshe, Chuckie met Zwadi mc, Hardwell met de bingo players, Ricky Rivaro?en jaziah en als laatste hebben we gehad Sunnery james & Ryan Marciano, Rehab en Andy sherman als MC.
Dit zijn dan de echt bekende jongens, maar bijvoorbeeld Rene Kuppens en Bartjens (browbeat) hebben hier ook gestaan.

En doordat het moeilijk programmeren is en door de grote concurentie ben ik trots dat het wel een erg goedlopend concept is met een bezoekers aantal tussen de 800 en 1300 bezoekers per keer.

leuk man.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Dolivieira    posted on 24-08-2009 14:18
Toen mijn kids geboren werden. dat is toch mijn meest trotse moment.
cross-over    posted on 25-08-2009 10:10
Net als olivieira natuurlijk my Wife &?Kids, heeft toch iets speciaals

Om na al die jaren nog steeds vol overgave met (moderne) muziek bezig te kunnen zijn.
Als ik zie hoeveel oudere collega's als fossielen in hun jeugd zijn blijven hangen.....??

Als DJ moment: Draaien tijdens de Los Vast show van Jan Rietman ergens in de jaren tachtig.

http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 26-08-2009 @ 10:00:00 (4%)
Dolivieira    posted on 25-08-2009 10:22
Poster: cross-over

Om na al die jaren nog steeds vol overgave met (moderne) muziek bezig te kunnen zijn.
Als ik zie hoeveel oudere collega's als fossielen in hun jeugd zijn blijven hangen.....??

inderdaad man, Die doen niks meer dan alleen waar vrouw lief zeg wat ze moeten doen.?daar kon ik niet tegen,?want als het aan me Ex lag was ik no ook een Fossiel. ?
Stagiar    posted on 22-09-2009 00:09
Toen ik bevestigd kreeg dat een boeking op Ibiza doorging.
PaulBrugel    posted on 22-09-2009 15:53
Bij mij:

-Mijn eerste vinylplaat (Brugel & Jongeneelen - Right here)
-Mijn eerste mixcompilatie die uitkwam bij Digidance (RE:Mixed met TV commercial)
-Mijn eerste single die uitkwam bij Berk music (Nothings gonna change...)
-Mijn eerste videoclip (Is nu net uit, Illegal dance)

En natuurlijk mijn draaimomenten in Highstreet,? Dixies, Zenith, de Kelder, Matrix waar het publiek losgaat op mijn muziek.

Nohtreya    posted on 22-09-2009 18:04
1. Toen ik me schat had ontmoet.
2. Toen ik Kunstbende DJ Contest Amsterdam 2009 had gewonnen.
main    posted on 22-09-2009 18:56
Poster: PaulBrugel
Bij mij:

-Mijn eerste vinylplaat (Brugel & Jongeneelen - Right here)
-Mijn eerste mixcompilatie die uitkwam bij Digidance (RE:Mixed met TV commercial)
-Mijn eerste single die uitkwam bij Berk music (Nothings gonna change...)
-Mijn eerste videoclip (Is nu net uit, Illegal dance)

En natuurlijk mijn draaimomenten in Highstreet,? Dixies, Zenith, de Kelder, Matrix waar het publiek losgaat op mijn muziek.

zozo, da's een hele carriere
Melle    posted on 05-11-2009 16:33
Waarom zijn er zo weinig mensen die hier op posten? Leuk topic!

OT: Tot nu toe.

-Dat ik een prijs had gewonnen met Remix Contest op Juize Fm, dat ik interview kreeg en dat me beat op de radio werd gedraaid, dat vond ik heel raar om te horen, maar wel heel leuk en ik was trots.
-Alle optredens waar ik de afgelopen jaren aan mee heb gedaan, bijvoorbeeld talentenjachten, en dat je dan je naam hoort en allemaal mensen/vrienden hoort schreeuwen, damn, dat is gewoon te mooi.
-Dat ik een 10 had gehaald voor een Wiskunde proefwerk hahahaha. 8)
juless    posted on 05-11-2009 17:44
- toen ik bij de hogeschool voor de kunsten (HKU) was aangenomen
- uitgenodigd werd voor sollicitatie gesprek bij MTV afdeling promotie

This is an old Topic

No new postings for 5.776 days.
 Post CommentThat would be 192.5 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

232 Users online: 123 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 81.437
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.474