Misschien wel de fijnste hoofdtelefoon, nu wegens be?indiging van mijn hobby te koop.
Uitsluitend thuis gebruikt en dus nog nagenoeg in nieuwstaat.
Ieder aannemelijk bod boven ?100,- wordt serieus genomen.
What do you think about [Verkocht] Pioneer HDJ 1000 Hoofdtelefoon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je niemand vind hoor ik het wel. Ik heb nog een goede HP en heb daar ook reserve onderdelen voor en ben aan het sparen voor en HDJ2000. Maar 100 euro of meer vind ik een beetje teveel. Kan hem nieuw vooe 150 krijgen en dan kan ik het nog aftrekken ook.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 21-07-2009 @ 09:40:49 (100%)
Ik heb einde van maand pas het geld. ?Wacht nog op mijn gage`s die ik nog moet krijgen mijn klanten moeten nog betalen. Heeft afgelopen maanden best wel wat er aan uitgegeven Kwa DJ gear. Zie mijn booths. balastingdienst moet ook nog over de brug komen voor Kwartaal 2. BTW teruggaaf. Dus als je hem eind van maand nog heb koop ik hem wel voor 100.
Krijg je een andere koper voor die tijd. Dan moet je hem verkopen.
User edit by dj_double_x on 31-07-2009 @ 21:08:11 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community