Ik ben op zoek naar een Denon HD2500 media controller en een Denon BU4500 cd drive unit. Een must is dat ze in goede staat zijn en 100% werken.
Ook zoek ik hier een goede flightcase bij, eisen: - 19" (duuh) - onder 2HE (GEEN flights aanbieden die hoger zijn, heb ik geen baat bij!) - bovenin ruimte voor mengpaneel en HD2500
Dus heb? of weet je iets staan wat ik zoek, mag je dat hier of over PM melden.
What do you think about [GZ] Denon HD2500, BU4500 en flightcase ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hier was een topic waar een BU-4500 te koop stond geloof ik, je moet maar eens zoeken! EDIT: Kzie dat je daar al gereageerd hebt...sorry voor de onnodige post!
User edit by Mixt-Ape on 20-07-2009 @ 22:28:16 (85%)
Voorzien van HD2500 en mixer is ook al bestelt. En met skyline kom ik er ook wel uit
Dus enkel nog flightcase met toploading gezocht waarin HD2500 (3he), Ecler MAC40v (5he??) en aansluitpaneeltje (1he) inkunnen. Onderin moet enkel de BU4500 (2he) dus maximaal 2he onderin omdat het anders te groot word voor op tafel te staan.
Flightcase staat inmiddels al hier... Nu enkel de BU-4500 nog, want helaas stuurt skyline643 niet terug (waarom weet ik ook niet.) Er spijtig maargoed, ik heb dringent een BU-4500 nodig! Dus nog een BU-4500 gezocht
Bart, kan je eens een fotootje posten van je case?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.