Poster: Snoey
Is het concept eigenlijk al uitgewerkt? Of blijft het bij 7 zinnetjes? (Als ik pers? per post in moet gaan op je topic)
Poster: Winston
Ik weet niet hoe het zit met Buma/Stemra/Brein. Wel heb ik ooit gelezen op een engelstalige site dat mixtapes verboden zijn als je niet betaald. Maar het wordt vooralsnog getolereerd zolang je geen geld mee verdient en dat niet de bedoeling is. Alhoewel mamo verteld nu dat ze wel de mixes checken van bekende clubs.
Copyright betekent verboden te draaien voor publiek, op welke wijze dan ook, al wordt er geen geld met de muziek gemaakt, en zolang je geen toestemming d.w.z. rechten daarvoor betaald hebt.
Ik denk dat het wordt getolereerd, omdat men het druk heeft met andere manieren van geld binnenkrijgen voor de artiesten en het relatief moeilijk is bij te houden (alles downloaden, dan beluisteren als er geen tracklist is) en verder omdat men ervan uitgaat dat de nummers een beetje opgefokt zijn door ze aan het begin en eind te mixen met een andere track.
Poster: djmamo
Zo is dat natuurlijk ook met jouw idee, jij zet 2x iemand anders creatie op een site.
De creatie van een producer en een creatie van een dj die een mixtape heeft gemaakt.
ik ben aan het zoeken hoe het juist in elkaar zit, maar het klopt nog niet wat je zegt
Buma gaat heus geen hyves pagina beheerders met 500 leden onderzoeken. Is niet interesant voor hun en er valt toch niks bij je te halen (tenzij je flink wat bezit). Zijn eerder bedrijven en grote jongens in het illegaal versprijden van muziek. Kijk naar de Pirate Bay en Mininova (in de geval stichting Brein) en daar steek jij niet boven uit.?
Vergelijkbaar met DEA agenten in Amerika, die gaan zich niet bezig houden met mensen die een paar gram wiet per week dealen. Maar wel met de mensen die kilo's cocaine e.d. het land binnen smokkelen.
Buma gaat heus geen hyves pagina beheerders met 500 leden onderzoeken. Is niet interesant voor hun en er valt toch niks bij je te halen (tenzij je flink wat bezit). Zijn eerder bedrijven en grote jongens in het illegaal versprijden van muziek. Kijk naar de Pirate Bay en Mininova (in de geval stichting Brein) en daar steek jij niet boven uit.?
Vergelijkbaar met DEA agenten in Amerika, die gaan zich niet bezig houden met mensen die een paar gram wiet per week dealen. Maar wel met de mensen die kilo's cocaine e.d. het land binnen smokkelen.
Poster: Chapron
Ik denk dat hiermee de lading wel gedekt is?en Ringo een?gewaarschuwd man?is. Wat?je toch?vaak ziet is dat DJ's via my space, hyves o.i.d linkjes neerzetten naar downloadsites zoals yousendit of megauplooad. Er zijn op deze manier al een hoop maandmixen?online gezet en dus?gratis binnen?te halen. Kennelijk tot nu toe legt niemand ze een strobreedte in de weg...
Poster: Bartjens''Zo doe ik dat ook ja, zo lang het nog kan...''
Ik vraag me dus af of dat wel is toegestaan
Poster: Chapron
Ik vraag me dus af of dat wel is toegestaan
Poster: Bartjens
Geen idee, maar wat denk je van alle muziek die in de hyves players staan? Zou dat dan wel mogen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.