Als je je rot voelt (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sound-Division    posted on 17-07-2009 23:33
Ik ben wel eens benieuwd wat jullie doen als jullie je echt ROT voelen.
door Bijv: scheiding van je ouders, liefdesverdriet, een familielid die overlijd.

Misschien zien sommige dit als een nutteloos topic, maar ik kan soms wel tips gebruiken Cool

What do you think about Als je je rot voelt ??

Vote :   

ccc    posted on 22-10-2009 15:32
Maar hoe heeft hij jou dan kunnen oplichten?
MaximDJ    posted on 22-10-2009 16:27
Nou, ik heb een grote hal met apparatuur. Ik bezit dat samen met nog iemand. Hij kwam daar wel eens, en sinds een paar weken werktte hij bij ons. Niemand lette erop als hij weer eens binnenkwam en aan de slag ging, dat gaat tenslotte altijd zo bij ons. Alleen toen mistten er steeds ?weer plugjes en stekkertjes e.d., en op het laatst gewoon 4 Bose 802 boxen....Ik wou weten wie dat gedaan heeft, dus we hebben zonder medeweten van het personeel track & trace apparaatjes in de dure dingen ingebouwd. En ja hoor, na 3 maand stond alle vermiste apparatuur bij hem in de schuur, dus wij zo: Weet jij waar die apparatuur is, hij zo: Nee, geen idee, miss verhuurd?...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Helixon    posted on 22-10-2009 16:30
Poster: MaximDJ
Nou, ik heb een grote hal met apparatuur. Ik bezit dat samen met nog iemand. Hij kwam daar wel eens, en sinds een paar weken werktte hij bij ons. Niemand lette erop als hij weer eens binnenkwam en aan de slag ging, dat gaat tenslotte altijd zo bij ons. Alleen toen mistten er steeds ?weer plugjes en stekkertjes e.d., en op het laatst gewoon 4 Bose 802 boxen....Ik wou weten wie dat gedaan heeft, dus we hebben zonder medeweten van het personeel track & trace apparaatjes in de dure dingen ingebouwd. En ja hoor, na 3 maand stond alle vermiste apparatuur bij hem in de schuur, dus wij zo: Weet jij waar die apparatuur is, hij zo: Nee, geen idee, miss verhuurd?...

Nou lekker dan.... wat word er met de aangifte gedaan?
MaximDJ    posted on 22-10-2009 16:40
Wss niks, zoals gewoonlijk....
ccc    posted on 23-10-2009 11:02
Mhuaa uit ervaring weet ik als je serieus aangifte doet en er een beetje opzit dat er wel wat mee gedaan wordt en hij ook fijn voor het gerechtshof mag verschijnen.
MaximDJ    posted on 23-10-2009 11:59
Aan de ene kant wil ik wel dat ie vastzit, maar aan de andere kant...Kijk, hij is gewoon de afgelopen 10 jaar voor mij een hele goeie vriend geweest. Dagelijks hing ik gewoon met hem aan de telefoon enzo. Dan komt de klap wel hard aan hoor.
Esmee    posted on 23-10-2009 20:54
@ maximdj
rot voor je, sterkte en laat maar weten wat je uiteindelijk hebt gedaan Winking my eye

als ik me echt *** voel, ga ik dichten. Ik kan ook niet over mn gevoelens praten, zoals wel meerderen hier, maar als ik er niet overpraat ga ik me nog rotter voelen. Ik schrijf het op, en zo lucht het dus op voor mij, en ik hou er vaak nog iets moois aan over ook.
of ik ga praten met een vriendin, maarja dat vind ik lastig..

Stephanie    posted on 23-10-2009 21:07

TIP: Zorg buiten de beveiligingsmaatregelen die je medewerkers kennen dat je ook iets hebt wat ze niet weten, niet kunnen zien of merken en hou dat altijd voor jezelf. Doen wij hier ook.....
Esmee    posted on 25-10-2009 09:39
En maxim wat heb je ermee gedaan?
Illusion    posted on 26-10-2009 03:34
Als ik me rot voel ga ik naar buiten. Ik kom uit Drenthe, dorpje, en de natuur is er rustgevend en het is er stil. Als ik me rot voel ga ik dan gewoon even naar buiten, stukje lopen genieten van de stilte en de natuur. Werkt ook goed tegen stress!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MaximDJ    posted on 26-10-2009 08:42
Opgelost met het betreffende personeelslid. Waarschijnlijk ga ik hem wel ontslaan, maar daar denk ik nog even over na.
ferano    posted on 29-10-2009 23:51
Ik ben vaak afwezig, mijn gevoelens stop ik weg in muziek. Vandaar de ruige style.
Sound-Division    posted on 30-10-2009 00:25
Mooi dat het op is gelost MaximCool

Het is makkelijk praten, maar ik zou hem ontslaan, zo eentje kan je toch niet meer vertrouwen of wel dan?
MaximDJ    posted on 30-10-2009 07:51
Poster: Sound-Division
Mooi dat het op is gelost MaximCool

Het is makkelijk praten, maar ik zou hem ontslaan, zo eentje kan je toch niet meer vertrouwen of wel dan?

Eergisteren heb ik hem ontslagen. Eigen schuld dikke bult
RiX    posted on 30-10-2009 09:26
Denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt. Vrienden worden/zijn kan wel weer, maar collega's of werknemer?

Btw: zit me te bedenken dat hij wel eens door de crisis deze rare sprong heeft gemaakt. Immers, een kat maakt rare sprongen in het nauw...
MaximDJ    posted on 30-10-2009 09:36
Poster: RiX
Denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt. Vrienden worden/zijn kan wel weer, maar collega's of werknemer?

Btw: zit me te bedenken dat hij wel eens door de crisis deze rare sprong heeft gemaakt. Immers, een kat maakt rare sprongen in het nauw...

We zijn nog wel bevriend, maar de hal komt ie niet meer in. Personeel moet je kunnen vertrouwen, en het blijkt dat hier geen sprake is van vertrouwen. Hij had als verklaring dat hij geld nodig had, miss inderdaad wel door de crisis. Als ie het me gewoon gevraagd had, had hij best wat kunnen lenen.
Stefjuuh    posted on 30-10-2009 15:50
Poster: Stephanie

TIP: Zorg buiten de beveiligingsmaatregelen die je medewerkers kennen dat je ook iets hebt wat ze niet weten, niet kunnen zien of merken en hou dat altijd voor jezelf. Doen wij hier ook.....

Dus daarom wordt fader nummer 4 niet gemaakt op de SVM..!
MaximDJ    posted on 30-10-2009 17:22
Poster: Stefjuuh

Dus daarom wordt fader nummer 4 niet gemaakt op de SVM..!

Whaha, lol:p Nee, ik heb wel maatregelen waarvan het Personeel niks weet, zo zijn wij er ook achter gekomen.
User edit by MaximDJ on 30-10-2009 @ 17:23:15 (23%)
FML    posted on 30-10-2009 17:26
Poster: Stephanie

best lastig volgens de wet moet personeel daar van op de hoogte gehouden worden.
en zelf mee instemmen!
maar zon track en trace is natuurlijk ideaal
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 30-10-2009 @ 17:29:23 (7%)
MaximDJ    posted on 30-10-2009 18:09
Poster: Luni-B
best lastig volgens de wet moet personeel daar van op de hoogte gehouden worden.
en zelf mee instemmen!
maar zon track en trace is natuurlijk ideaal

Volgens de wet ja, nou, dan houd ik me hier even niet aan, aangezien "de wet" mijn gestolen apparatuur ook niet gaat vergoeden. Track & Trace is zeker ideaal
Boyd    posted on 30-10-2009 18:13

Volgens de wet ja, nou, dan houd ik me hier even niet aan, aangezien "de wet" mijn gestolen apparatuur ook niet gaat vergoeden. Track & Trace is zeker ideaal

Maar heb je je spullen al terug?
Estacy    posted on 30-10-2009 19:42

, aangezien "de wet" mijn gestolen apparatuur ook niet gaat vergoeden.?

Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FML    posted on 30-10-2009 21:42

Jij heb geen aangifte gedaan en track en trace weet ik niet ofdat aangegeven moet worden.
maar stel je had bewaking camera's, personeel heeft geen overeenkomst getekend , is je beeld matriaal on bruikbaar.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
MaximDJ    posted on 31-10-2009 10:00
@Bodygrift. Ja spullen zijn terug. Ik heb het met het betreffende persooneelslid zelf opgelost zonder enige aangifte. Alles is terug.

@Estacy, volgens mij hoeft het personeel niet op de hoogte te zijn van Track & Trace apparaten in de dure apparatuur

@Luni-B. Personeel heeft een overeenkomst getekend voor de bewakingscamera's. Niet voor Track & Trace, maar volgens mij hoeft dat ook niet?
Saskia    posted on 31-10-2009 10:22
Zoo dat is heftig.. Kan je nog wel vrienden met hem zijn? Ik denk niet dat ik dat zou kunnen nog als ik zo bedrogen was..

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

265 Users online: 133 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 85.272
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.309

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use