Als je je rot voelt (3/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sound-Division    posted on 17-07-2009 23:33
Ik ben wel eens benieuwd wat jullie doen als jullie je echt ROT voelen.
door Bijv: scheiding van je ouders, liefdesverdriet, een familielid die overlijd.

Misschien zien sommige dit als een nutteloos topic, maar ik kan soms wel tips gebruiken Cool

What do you think about Als je je rot voelt ??

Vote :   

polly    posted on 23-07-2009 16:14
Poster: Winston
Verliefdheid stimuleert de hersenen net als drugs (dat is wetenschappelijk bewezen) en je krijgt nu ontwenningsverschijnselen. Dat gaat na een jaar vanzelf wel over of je moet zorgen dat je zo snel mogelijk weer verliefd wordt op een ander.

Als dat verliefd worden zo makkelijk ging haha
b-shock    posted on 23-07-2009 23:30
AFLEIDING ZOEKEN! Winking my eye gaan draaien ofzo. proberen het uit me hoofd te krijgen. music perhaps?Cool
justic    posted on 24-07-2009 00:27
Nou ik luister bijv. hardcore als ik boos ben ect beetje rustige bij verdriet.
want als ik boos ben en ik luister hardcore dan gaat mijn woede in de bass zitten kan ook aan mij liggen maar voor mij werkt het !!!

Groetjes Beat Justic
MaximDJ    posted on 24-07-2009 19:20
Wat doen jullie dan als je een ENORME kater in je kop hebt?? En s'avonds in de stad als je niet meer weet waar je huis woont, maar toch naar huis moet??:P

Wat doen jullie dan? XD
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Crazy    posted on 24-07-2009 22:56
Poster: MaximDJ
Wat doen jullie dan als je een ENORME kater in je kop hebt?? En s'avonds in de stad als je niet meer weet waar je huis woont, maar toch naar huis moet??:P
Wat doen jullie dan? XD

Buiten slapen ? Taxi bellen/aanhouden ?? OV ? een vriend of iets dergelijks belle?
Lead    posted on 24-07-2009 23:02
Hehehe, misschien hiernaar luisteren als je je rot voelt, moet helpen :D
Let the BASS be louder
ccc    posted on 25-07-2009 12:43
Poster: MaximDJ

Wat doen jullie dan? XD

Taxi pakken of gewoon doorgaan. Alleen heb ik 's avonds nooit een kater. Dan ben je gewoon nog te jong om op stap te gaan als dat het geval is.
Mixt-Ape    posted on 25-07-2009 12:50
Heb ik ook nooit 's avondsHappy, laughing Ik ben ook nooit ZO zat da'k men huis niet meer weet staan...
MaximDJ    posted on 25-07-2009 20:23
Ik heb s'avonds ook niet de kater:P Alleen de ochtend daarna:p
Winston    posted on 25-07-2009 21:31
Stop tijdig met drinken als je je huis dezelfde avond wil vinden. Drink veel water voordat je gaat slapen helpt meestal tegen een kater.
Tic Toc
ccc    posted on 26-07-2009 11:43
Of drink niet. Alcohol is echt facking slecht hahaha. Als je eens nadenkt, hoe je je voelt de dag erna. Je hoofd doet zo'n pijn van alle gestorven hersencellen en je lichaam is ook maar zo verrot als wat.
Dolivieira    posted on 26-07-2009 12:12
Poster: ccc
Of drink niet. Alcohol is echt facking slecht hahaha. Als je eens nadenkt, hoe je je voelt de dag erna. Je hoofd doet zo'n pijn van alle gestorven hersencellen en je lichaam is ook maar zo verrot als wat.

Aan zuipen heb je niets. Ik zeg altijd dat af en toe een drankje mag. Je eigen lam zuipen vind ik niets aan.
Je gaat je er toch niet beter van voelen
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 26-07-2009 @ 12:13:10 (12%)
MaximDJ    posted on 26-07-2009 20:18
Tja, dat is ook weer zo, iedereen mag dat natuurlijk voor zichzelf beslissen:p Ik zal niet ontkennen dat ik wel eens erg lam ben, maar dat is met mate.?
Alcohol is idd heel erg slecht! hoofdpijn heb ik trouwens nooit:p Ben alleen misselijk de ochtend erna, maar dan is het ook weer over.
no-rush    posted on 26-07-2009 22:05
producerenCool
Stefjuuh    posted on 27-07-2009 09:26
Poster: djdolivieira

Aan zuipen heb je niets. Ik zeg altijd dat af en toe een drankje mag. Je eigen lam zuipen vind ik niets aan.
Je gaat je er toch niet beter van voelen

Buiten dat het ook weer een stapeltje geld kost..
Dolivieira    posted on 27-07-2009 09:42
Poster: Stefjuuh

Buiten dat het ook weer een stapeltje geld kost..

Idd Stefjuuh en vooral als je met een groepje in de kroeg zit, Dan is die portemenee zo leeg.
Dolivieira    posted on 27-07-2009 09:48
Als ik me rot voel probeer ik er altijd een positieve draai aan te geven. Lukt niet altijd. Maar proberen is altijd de moeite waard. Gewoon dingen doen die waar je je problemen kan vervagen voor een bepaalde momment. Produceren, Draaien mijn andere hobby`s. Dus dingen doen waar je je weer goed mee gaat voelen. En soms help slapen ook. Sta je daarna toch weer beter op.
User edit by Dolivieira on 27-07-2009 @ 09:49:20 (19%)
polly    posted on 27-07-2009 13:33
Bij mij werkt sporten vooral. Jezelf even helemaal laten gaan tijdens het sporten.
Helixon    posted on 05-08-2009 16:47
Ik crop het allemaal op. tot dat mijn ketel ontploft en dan komt alles er uit!
the-melody    posted on 05-08-2009 17:06
Sporten of beste vriendin opbellen en shoppen ! Tijdens het shoppen begin ik toch zowieso veel te vertellen.
Winston    posted on 26-09-2009 18:15
Las net op het net een personal finance artikel over mensen die in de krediet crisis een heleboel geld hebben verloren. Dan moet je je echt rot voelen. En de auteur gaf een tip:

Laura Rowley

.. the people who self-counsel typically say three things to themselves: It is what it is. It is as it should be. It is in my best interest.

?It is what it is' is a wake-up call for me not to make this bigger or smaller than it is -- don't add drama or deny what has happened: ?I lost my money. I did not lose my life.'

Secondly, ?It is as it should be' tells me that in order to get through this I have to learn some important lessons. What are those lessons?

The third is the kicker -- ?It is in my best interest.' The idea is, let me think back on every negative thing that's ever happened to me. How many turned out to my advantage? This doesn't excuse the horrible person or event. I don't have to like what's going on to believe that it will be yet another example of how a negative situation turned out to be positive. Can you go into the change with that attitude?

Tic Toc
feestbeest    posted on 27-09-2009 13:45
Ik mix dan altijd alles van me afCool
Music makes me happy it's like a medicing!Cool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Bouncy    posted on 27-09-2009 13:51
Ik ga dan altijd hyperactieve muziek mixen en ik stamp dan nog harder op de cue knoppen dan ik normaal doe... zegmaar dwars door de behuizing heen... :P (wat zeg ik... dwars door de glasplaat van m'n vaste booth heen :P)
Yorick    posted on 27-09-2009 14:02
Gewoon er over pratenWinking my eye!
TheOutTaker    posted on 21-10-2009 00:24
Ik luister vaak hardcore en laat me lekker tot rust komen en denk vervolgens : Shit Happens...

297 Users online: 173 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 89.519
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.556