Poster: sethie
Haahaha, hoe kom je daar nou weer op?
Poster: ccc
Biertjes drinken?
Poster: ccc
Tja, maar als iemand al aan andere gaat vragen voor tips om te verwerken.
Er zijn een hoop dingen waarvan je denkt dat je ze verwerkt hebt, maar dat helemaal niet zo is en je ze gewoon hebt weggestopt in een hoekje.
En dan kom je bij een psycholoog en kom je tot de conlusie dat je allemaal dingen dwarzitten van een paar jaar terug. Maar je wist niet dat het je dwars zat.
Je hoeft inderdaad niet voor het minste naar een psycholoog te gaan. Maar het kan wel helpen je een ander mensen te voelen.
Ik ben zelf ook aan het denken om er eens naar toe te gaan. Niet omdat ik me rot ofzo voel of omdat me iets dwars zit, maar gewoon omdat er vroeger dingen zijn gebeurt die misschien nu nog steeds men gedrag beinvloeden zonder dat ik daar zelf van bewust van ben. Die psycholoog kan dat dan naar boven halen en verwerken met je en wordt weer sterker.
Zo heb ik het me laten vertellen door mensen die ik ken die ook bij een psycholoog zijn geweest.
Poster: Mixt-Ape
Dat zullen veel psychologen je inderdaad wel willen wijsmaken. Ze rekenen immers per uur aan!!!
Poster: Bartjens
Lol, wel toepasselijk topic dit..
Net gister uit gegaan met m'n vriendin waar ik al een aantal jaren mee was?
Ben veel muziek gaan draaien en luisteren, lekker met de auto toeren ff de kop helemaal leeg en s'avonds met m'n vrienden de kroeg in en een beetje praten enzo, daar zijn vrienden uiteindelijk voor?
Dat helpt bij mij wel aardig??
Poster: Sound-Division
Aha oke, zit gelukkig veel nuttige info tussen
Haha heb net de hele middag geslapen eigenlijk
alleen krijg je dan alsnog kut dromenach jah.
Heb net ook even gedraaid, toch wel ff lekker, maar dan wel van die momenten dat je gedachten weer terug gaan, en dan zo een opgefockt gevoel in je buik krijgtheel irritant
Poster: djmamo
Zo dat is ook wel ff minder. sterkte.
Wat ik doe: draaien, en auto rijden
Poster: ArCee
3: Alles laten afzakken tijdens een boswandeling met deze 3:
Poster: Stephanie
Wat een dotjes!!
Poster: Stephanie
Maar wat voor iets naars is er gebeurt danAls je het wil vertellen tenminste? Misschien kunnen we je dan wat gerichter helpen.....