Als je je rot voelt (1/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sound-Division    posted on 17-07-2009 23:33
Ik ben wel eens benieuwd wat jullie doen als jullie je echt ROT voelen.
door Bijv: scheiding van je ouders, liefdesverdriet, een familielid die overlijd.

Misschien zien sommige dit als een nutteloos topic, maar ik kan soms wel tips gebruiken Cool

What do you think about Als je je rot voelt ??

Vote :   

Unwolf    posted on 18-07-2009 00:18
niet veel
Crazy    posted on 18-07-2009 00:37
De ene keer ben ik agressief, dan sla ik tegen een boksbal ofzo aan, of ga een paar rondjes rennen.
De andere keer als ik agressies ben dan ga ik naar de hardere stijlen luisteren (hardstyle-hardcore ed), heel raar maar ik word er dan rustig van.
Of ik ga flink alles van me afdraaien of sporten, voor afleidingHappy, laughing
De andere keer ga ik aan een meertje zitten op een bankje, een beetje rustig nadenken. Of een stukje met de honden gaan lopen.
Ik ben echt zo'n persoon die z'n problemen voor zich houd, en alles opkropt.
User edit by Crazy on 18-07-2009 @ 01:25:44 (81%)
jannickv    posted on 18-07-2009 01:42
Poster: Unwolf
niet veel
  Nuttig antwoord Winking my eye ga je posts opkrikken in de lateleeuw Winking my eye

ik gewoon hp op en mijn oren verwoesten Happy, laughing
en uithuilen bij mn beste vriendin :D
User edit by jannickv on 18-07-2009 @ 01:44:33 (65%)
DjVictorF    posted on 18-07-2009 01:43
Tja, goede muziek opzetten. Licht eraan in wat voor soort slechte stemming ben.. Niet veel eigelijk. Netzoals Crazy krop ik het ook een beetje op
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Tekhead    posted on 18-07-2009 01:50
niet goed bezig op die manier crazy, dat altijd maar opkroppen, zo is de kans zeer groot dat je potje gaat exploderen, met meestal grote negatieve gevolgen.
Weet je, iedereen gaat er anders mee om, maar opkroppen is niet de juiste, en beste oplossing ! Er over kunnen praten, zonder vooroordelen, van eender wie, doet in vele gevallen wonderen. Iedereen heeft goede, minder goede en zelfs rotslechte periode's, waar je door moet, eender hoe. Hoe lang die slechte periode aanhoudt, hangt veelal deels af van jezelf, hoe sterk je bent, hoe positief je bent. Sterkte ermee
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Crazy    posted on 18-07-2009 01:55
Tekhead, ik weet het, maar ik ben niet echt zo'n persoon van praten enzo. En ik ga overal goed mee om, net zoals de dood van me oma, opa en moeder, ik blijf er sterk boven staan, ik zet me gemakkelijk over zulke dingen heen.
jannickv    posted on 18-07-2009 01:56
Poster: Crazy
Tekhead, ik weet het, maar ik ben niet echt zo'n persoon van praten enzo. En ik ga overal goed mee om, net zoals de dood van me oma, opa en moeder, ik blijf er sterk boven staan, ik zet me gemakkelijk over zulke dingen heen.

bij zulke gebeurtenisen ben ik ook altijd stoer.... tot ik in mijn bed lig...
Crazy    posted on 18-07-2009 02:00
Poster: jannickv

bij zulke gebeurtenisen ben ik ook altijd stoer.... tot ik in mijn bed lig...

Dat is het juist, ik doe niet stoer.. Zo ben ik nou eenmaal. En ja, ik geef toe, ik laat een traan. Dat is heel normaal. Maar ik ga niet nog eens 4 dagen lopen janken. Ik jank bij het overlijden, en de begravenis. Daarna is dat deel gesloten voor mij. Natuurlijk denk je er wel eens aan, zo ook ik. Tijdens kerst, m'n ma dr verjaardag, nieuwjaar e.d. Allemaal dingen die je niet meer mee zal maken. En ze was 38, sinds die tijd, leef ik met de dag. Je weet nooit of er wel een morgen is.
Snoey    posted on 18-07-2009 07:15
Als ik me rotvoel dan:

Wil ik groeien of beter worden in bepaalde vaardigheden of nieuwe vaardigheden bij leren. Dit om te voorkomen dat ik dan later me nog een keer rot ga voelen. En daarnaast heb je dus ook afleiding en compenseer je je rotte gevoelens als je betere prestaties of ervaringen mee maakt op andere gebieden.?

Het is eigenlijk net een spelletje, hoe kom ik eruit en blijf ik er uit.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 18-07-2009 11:09
Geniet van het leven, het duurt maar even !
Estacy    posted on 18-07-2009 12:56
als ik me rot voel, ga ik altijd ff draaien. Liefst zo hard mogelijk. Bijv. 2 uur lang lekker hardstyle of Diryhouse. Dan voel ik me niet meer rot! (die speakers wel, die vinden het minder leukCool)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stephanie    posted on 18-07-2009 13:15
Slapen.....werkt bij mij altijd erg goed?Cool
Saskia    posted on 18-07-2009 13:38
Muziek luisteren, vaak dan hardcore of iets anders hards.
Of draaien
of met mensen erover praten..
Yorick    posted on 18-07-2009 14:27
Ik ga dan ook slapen,, werkt altijd erg goed. Of me gevoel vergetenWinking my eye!
Dj_Fantasy    posted on 18-07-2009 15:05
Als ik mij echt rot voel.. en even het niet meer weet, dan luister ik muziek maar echtwel in het foute straatjes.Dan begin ik te luisteren naar dingen zoals Slipknot, Cradle of Filth, ...
En verder praat ik er dan altijd wel over met mijn vriendin ofzoHappy, laughing
dj2dj.nl
justjustin    posted on 18-07-2009 15:07
als ik me rot voel (gelukkig niet al te vaak)

* Draaien
* Muziek maken
* Motorrijden (ff flink gas geven)
* Sporten?
?
Sound-Division    posted on 18-07-2009 16:21
Aha oke, zit gelukkig veel nuttige info tussen Happy, laughing

Haha heb net de hele middag geslapen eigenlijk Cool
alleen krijg je dan alsnog kut dromen Cool ach jah.

Heb net ook even gedraaid, toch wel ff lekker, maar dan wel van die momenten dat je gedachten weer terug gaan, en dan zo een opgefockt gevoel in je buik krijgt Cool heel irritant
User edit by Sound-Division on 18-07-2009 @ 16:22:17 (3%)
Dniz    posted on 18-07-2009 16:39
Flink terror of zo gaan draaien, doe dat anders nooit. Maar pak dan gewoon mijn platen en zet alles op +8 of zo. Meestal ben ik dan na 10 min weer helemaal relaxt.
Tekhead    posted on 18-07-2009 17:24
eens goed gaan sexen (als je oud genoeg bent tenminste)
Sound-Division    posted on 18-07-2009 17:25
Haha ik ben oud genoeg ja Cool maar toch wel een probleem als je dat met je vriendin deed, waar het mee uit is haha, of ja hoeft geen probleem te zijn Cool Ik zal eens proberen
ccc    posted on 18-07-2009 18:16
Biertjes drinken?
Ilja    posted on 18-07-2009 18:39
Draaien ( muziek geen peuken ) met headphones er op komt alles weer tot rust vooral met goede trance.
sethie    posted on 18-07-2009 19:13
Poster: Stephanie
Slapen.....werkt bij mij altijd erg goed?Cool

Haahaha, hoe kom je daar nou weer op?

Adrien1989    posted on 18-07-2009 19:34
Ff langs bij vriendinlief of gewoon diep in de nacht als je je niet hoeft te ergeren aan verkeer dat er niet is ff stukje rijden.
Mathiz    posted on 18-07-2009 20:32
maak anders een boekje genaamd omgaan met rotgevoelens van dj's voor dummy's?CoolIk zonder me dan meestal af.

225 Users online: 114 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 81.767
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.804