Poster: SnAcKBaRrY
Ik neem mee:
*Fles Bacardi gevuld met water (of Bacardi whatever....), leuk voor de show als je die even leeg drinkt tijdens het draaien.
*Een (grote) lege tas om te vullen met flessen bier (niet vergeten: VOOR het draaien vullen bij de bar)
Altijd handig als je nog even door wilt feesten en de bar is gesloten of om nog wat extra centen bij te verdienen en door verkopen aan dorstige mensen aan het einde van een feest.
*permanent marker om handtekeningen uit te delen.(nog nooit gebruikt)
Poster: ArCee
Steph, beter een Mac(Mep)Light voor 6 batterijen voor als ze de booth bestormen
Poster: RemcoV
Sorry hoor maar een lege bacardi fles vullen met water en hem leeg drinken vind ik echt heel triest om de show mee te stelen!
Poster: ArCee
Steph, beter een Mac(Mep)Light voor 6 batterijen voor als ze de booth bestormen
Ik neem mee:
*Fles Bacardi gevuld met water (of Bacardi whatever....), leuk voor de show als je die even leeg drinkt tijdens het draaien.
*Een (grote) lege tas om te vullen met flessen bier (niet vergeten: VOOR het draaien vullen bij de bar)
Altijd handig als je nog even door wilt feesten en de bar is gesloten of om nog wat extra centen bij te verdienen en door verkopen aan dorstige mensen aan het einde van een feest.
*permanent marker om handtekeningen uit te delen.(nog nooit gebruikt)
Poster: niiicola
K heb ff een vraagje en denk dat ik het het beste hier kan stellen, ik ben dus nog beginnend en draai digitaal... Maar alle liedjes heb ik gewoon p2p gedownload, mag je dan echt niet op feesten draaien?
Poster: DJKIWI
Wat ik een beetje vreemd vind is dat er diverse dj's in deze topic drank meenemen.
De drank krijg je toch normaal gesproken gratis op de plek waar je draait?
Ik vindt het triest om in een gel topic een foto van je paarse pot gel te plaatsen.
Ik neem mee: