Poster: wannes951
hij heeft het over de?facturen van beatport etc. denk ik.
Poster: DjVictorF
- Dj Roov
Poster: Roov
Ik ga meestal in een UDG Trolley mee
Poster: djdolivieira
Waarvoor moet je die meenemen dan? als buma/stemra/St brein komt komen ze lekker maar naar de bonnen thuis kijken.
Poster: Renzis
verder snap ik niet waarom je een extra HP nodig hebt, ik neem aan, bij mij in ieder gevak, dat dat ding toch langer mee gaat als 1 gig. Gewoon netjes mee omgaan.
Poster: justjustin
UDG BAG
* Cd map
* Aantal promo cd's
* HP
* Extra snoertjes
* Handdoekje en eventueel extra shirtje (warme ruimte en grijs?shirtje werkt niet altijd)
* Red-Bull
* Camera
*?Soms laptop of andere apparatuur om een setje op te nemen?
wat renzis al zegt Vrij standaard volgens mij
Poster: justjustin
UDG BAG
* Cd map
* Aantal promo cd's
* HP
* Extra snoertjes
* Handdoekje en eventueel extra shirtje (warme ruimte en grijs?shirtje werkt niet altijd)
* Red-Bull
* Camera
*?Soms laptop of andere apparatuur om een setje op te nemen?
wat renzis al zegt Vrij standaard volgens mij
Jullie draaien allemaal op plakken waargeen redbull is. Vreemd
Poster: Estacy
het kan altijd dat iemand hem jat of dat je hem laat vallen (en dus mischien kapot gaat) of een kabelbreuk ofzo.
Waarvoor moet je die meenemen dan? als buma/stemra/St brein komt komen ze lekker maar naar de bonnen thuis kijken. dan mag ik wel een pak bonnen meenemen. en van veel edits en promos heb ik geeneens een bon. Zo steng zijn ze ook weer niet hoor.
Poster: djmamo
Waarschijnlijk heb jij dan geluk gehad met je controle.
Ik heb het nu 3x meegemaakt en echt alles werd gecontrolleerd.
En daarom heb ik altijd een paar facturen bij van beatport en van dance-tunes.
Hieraan kan de controleur zien dat ik legaal download, je hoefd ook niet alles te laten zien want als ze het niet vertrouwen leggen ze alles stil en mag je mee om ff alles te laten zien.
Het is niet bij mij gebeurt maar wel bij een collega dj.
Bovendien worden edits gezien als eigen producties (als er veel geedit is) en die mogen.
Promo's, dat kun je altijd zeggen dat het een promo is, controleur weet meestal wel hoe dat zit.
Poster: Mixt-Ape
Nog iets vergeten: als ik eigen gear meeneem, dan neem ik ALTIJD een multimeter mee! Eerst effe stroom controleren
Poster: LLCoolPZullen we het gewoon op elekticiteit houden? :P
Niet de spanning controleren toevallig?VonK!
Poster: Bouncy
Zullen we het gewoon op elekticiteit houden? :P
Poster: Yorick
Vroeg me af wat jullie allemaal voor extra's mee nemen als jullie ergens gaan draaien?
Misschien kunnen we leuke/verstandige ideeen op doen.
Zelf neem ik mee:
-Foto camera ( om leuke momenten vast te leggen, en handig voor je web-site ).-Maglite ( lampje is altijd handig om te hebben, voor als je iets moet inprikken/zoeken of moet omsteken ).-Reserve koptelefoon voor als me HDJ 2000 stuk gaat.-En stuk fruit voor op de terug weg ( banaan, kiwi, etc... )-Visitekaartjes?
Poster: djmamo
En daarom heb ik altijd een paar facturen bij van beatport en van dance-tunes.
Hieraan kan de controleur zien dat ik legaal download, je hoefd ook niet alles te laten zien want als ze het niet vertrouwen leggen ze alles stil en mag je mee om ff alles te laten zien.