Poster: JollyJunkieHey ja bedankt dat lijkt me ook wel wat, heb jij hier zelf ervaring mee?
Tussen die twee zou ik toch gaan voor de Radius, alleen denk ik dat je beter een DN-S1000 kan nemen, t.o.v de Axis-9 (want de Radius ken ik niet zo goed) heeft die betere kwaliteit, beter scherm, fijnere loops (maar dat is persoonlijk), fijner Cue systeem (ook persoonlijk), slot-in, MP3, beter scratch-geluid en mooier klinkende en beter bruikbare effecten.
Poster: ErikMegens
Hey ja bedankt dat lijkt me ook wel wat, heb jij hier zelf ervaring mee?
Poster: Estacyslim idee :P
klinkt niet stom! ik vind de Radius een zeer mooie speler. Wat dacht je ervan om ze zelf uit te gaan testen in de winkels?
Poster: JollyJunkieja oke,? onder het draaien zal ik het niet gebruiken, maar voor thuis gebruik is het altijd leuk als je wat extra's hebt om te mixe (ik Maak/(Probeer) namelijk Hardstyle Nummers te maaken/Mixen en daarvoor heb je altijd wel?veel effecten voor nodig)
Klinkt voor mij wel stom, maar is niet stom
De Radius is een zeer leuke speler maar de meeste functies zijn allemaal erg extra, als je eenmaal echt aan het draaien bent merk je dat je dat allemaal niet gebruikt, heb ik ook met mijn DN-S1000's.
De DN-S1200 is gewoon wat degelijker, en ik verwacht ook wat betere kwaliteit, en fijner om mee te werken (denk ik)
ja oke,? onder het draaien zal ik het niet gebruiken, maar voor thuis gebruik is het altijd leuk als je wat extra's hebt om te mixe (ik Maak/(Probeer) namelijk Hardstyle Nummers te maaken/Mixen en daarvoor heb je altijd wel?veel effecten voor nodig)
Radius 1000 VS DN-S1000Maar waarom is de?DN-S1000 volgens de meeste mensen hier, Beter/Fijner ?