Poster: Tekhead
Hallo,
je mag gebruik maken van dit forum om je gear te verkopen, maar als nieuw member, gebied de beleefdheid, dat u zich eerst even voorsteld bij forum topic, introduce yourself. De reden is simpel: DJR en zijn echte leden willen geen verdoken reclame of aanbiedingen van zogezegde dj's, daarom ff voorstellen.
Bedankt voor uw begrip.
Poster: Tekhead
Ja, ik weet dat je lid bent, anders kan je geen gebruik maken van deze forums, maar ik bedoel hetvolgende, eerst jezelf lid maken, dan jezelf voorstellen, en dan forum topic aanmaken, zo is de (beleefdheids)gang van zaken, alhoewel geen verplichting. IK wil je helemaal niet terecht wijzen, alleen wegwijs maken?.
btw: ook een hartelijk welkom van mezelf op DJR. DJR is er voor en door de DJ's.?![]()
@ ilja, beter laat dan nooit he ? we zijn wachtende Ilja, LOL. suc6 nog met de verkoop van je reloops. En, al eens over nagedacht om een Denon DN-X1500 te kopen voor bij je 3500 spelers ? Ik ben super tevreden van de mijne, jongens, wat een beestig machientje.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.