Poster: Gery
voor jump neem ik aan dat de meeste platen het 16/32 blokken systeem hanteren, mix dus altijd mooi op het begin van zo'n nieuw blok beats! ?Het ideale is het mixen juist bij het begin van de laatste melodie + 'refrein' ?gezien je dan mooi uitkomt met het einde van de intro van de plaat die je inmixt.
Platenkeuze hangt af van: past het momenteel in de set, hoe laat is het, hoeveel volk staat er al op de dansvloer.
Als je moet draaien van 22 tot 12 draai je onbekender als van 12 tot 2! very important!!
Veel beginnende dj's die op hun eerste boekingen gevraagd worden als warming up draaien nl te veel hitser al door waardoor de dj daarna die niet meer kan gebruiken wanneer die platen veel beter hadden gepast!
Poster: TT5
ik draai ondertussen al 3 jaar, (jump/tekstyle) en heb nog altijd problemen met mijn platenkeuze. de set die ik maak?is nooit 1?geheel?, wie heeft er enkele tips voor mij?
mvg
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.