Poster: LLCoolP
........was zo?n dikke neger aan t draaien..........
Ik kom ff niet op de naam , maar geloof neit dat het een vand ei d's was. Draaide voornamelijk hardstyle. Niet mijn stijlmaar was wel evt
Iedereen mee aan t brullen, hoereneukers ik heb het gehad . . la la la
Poster: LLCoolPAhaa , die was wel vet dan
Dj jean vondt ik ook goeie tracks draaien, veel oude klassiekers voorbij horen komenhoorde alleen wat fouten en een keer was het ff 3 sec ofzo stil was die vergeten dat de cd afgelopen was:P
en een keer was het ff 3 sec ofzo stil was die vergeten dat de cd afgelopen was:P
Poster: Dyno
Iemand met zo'n naam mag dit soort fouten niet maken, toch?!
Poster: tom-j
heeft Jean wel vaker heb ik gehoord! dan is hij zo bezig met de muziek dat hij het niet eens doorheeft:p
Poster: LLCoolPhaha,tja vet?was zkr.(Moest met een spektakel op het podium wordne gezet).
En van Jean, geloof neit dta veel mensne dat door hadden. Ik stonnd toen net langs hem aand e zeikant op die verhoging en zag datmaarja wel minder dat de MC op dat moment neit op letten anders kon zei ff wat lullen.
Heeft trouwens iemand ook die starndballeen zien vliegen daar, heb me er wel aan geamuseerd . Later wouden nog zo'n opblaasboot over de mensen gooien maar is helaas niks meer van gekomen.
boh ben nog best gaarWas half 6. Iemand nog naar een afterparty geweest>?
Bij de bussen was ??n party bus(H)nog dik feestje die bus was echt de bom!
Poster: ccc
Klinkt als een geslaagd feest als ik dit zo lees haha.
Maar die combinatie prijs en lange afstand vond ik iets minder vandaar niet geweest.
Poster: cccTja prijs, daar kan ik niet over oordelen iedereen zo zijn eigen budget, maar wat is lange afstand?Ik ben weer met de bus gegaan vanuit Limburg
Klinkt als een geslaagd feest als ik dit zo lees haha.Maar die combinatie prijs en lange afstand vond ik iets minder vandaar niet geweest.