Dance valley 2009
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

styloos    posted on 12-07-2009 14:58
Hooi,
Gisteren ben ik naar dance valley 2009 geweest zelf vond ik het super leuk alleen was het niet heel erg druk.....
Maar de afsluiting was gruwelijk goed.
Zijn er nog meer mensen daar geweest en zo ja wat vond je ervan?

What do you think about Dance valley 2009 ??

Vote :   
LLCoolP    posted on 12-07-2009 15:26
HeeyHappy, laughingWas zkr vet! Ontzettend veel geluk met het weer gehad. Droog en zelfs nog best warm!Ik vond (zoals als ieder jaar) Mad house weer helemaal geweldig.
Dj Jean draaien ook erg lekkere? platen, alleen jammer dat het podium rondtok kleiner was en je dus neit meer boven de dj kon kijkenUnhappy
Ik had liever als afsluiter Erick E gehad met wat meer houseWinking my eyemaar? het vuurwerk was zkr vet!Winking my eyeDe walk in fridge was ook lachen , kon je je eigen commercieel opnemenWinking my eyeiemand ook toevallig in de apr? ski tent geweest? was? lachen maar vond eigenlijk niet echt bij DV passen.
Ben ook in een tent geweest was echt alleen stamp muziek (HQ tent dacht ik?)was zo?n dikke neger aan t draaien die was goed joh!Happy, laughingiedereen mee aan t brullen enz echt super goeie band met het publiek.
Join the party and become famous!
tom-j    posted on 12-07-2009 15:30
Poster: LLCoolP
........was zo?n dikke neger aan t draaien..........

Carl Cox??
styloos    posted on 12-07-2009 15:33
neej geen carl cox...

We hebben cker geluk gehad met het weer..
User edit by styloos on 12-07-2009 @ 15:33:54 (100%)
CoenBaas5300    posted on 12-07-2009 17:43
benny rodriques? sidney samson? roger sanchez?
LLCoolP    posted on 12-07-2009 17:46
Ik kom ff niet op de naam , maar geloof neit dat het een vand ei d's was. Draaide voornamelijk hardstyle. Niet mijn stijlWinking my eyemaar was wel evtWinking my eyeIedereen mee aan t brullen, hoereneukers ik heb het gehad . . la la la
Dyno    posted on 12-07-2009 18:06
Ik kom ff niet op de naam , maar geloof neit dat het een vand ei d's was. Draaide voornamelijk hardstyle. Niet mijn stijlWinking my eyemaar was wel evtWinking my eyeIedereen mee aan t brullen, hoereneukers ik heb het gehad . . la la la

Dat was Bass-D een hardcore DJ.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
LLCoolP    posted on 12-07-2009 18:25
CoolAhaa , die was wel vet danWinking my eye
?Dj jean vondt ik ook goeie tracks draaien, veel oude klassiekers voorbij horen komenHappy, laughing hoorde alleen wat fouten en een keer was het ff 3 sec ofzo stil was die vergeten dat de cd afgelopen was:P
Dyno    posted on 12-07-2009 18:59
CoolAhaa , die was wel vet danWinking my eye

Ja, das meestal met dikke mensen ...... Cool

Dj jean vondt ik ook goeie tracks draaien, veel oude klassiekers voorbij horen komenHappy, laughing hoorde alleen wat fouten en een keer was het ff 3 sec ofzo stil was die vergeten dat de cd afgelopen was:P

Iemand met zo'n naam mag dit soort fouten niet maken, toch?!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
tom-j    posted on 12-07-2009 19:10
en een keer was het ff 3 sec ofzo stil was die vergeten dat de cd afgelopen was:P

heeft Jean wel vaker heb ik gehoord! dan is hij zo bezig met de muziek dat hij het niet eens doorheeft:p
ccc    posted on 12-07-2009 19:15
Poster: Dyno

Iemand met zo'n naam mag dit soort fouten niet maken, toch?!

Nee eigenlijk niet. Maar misschien was hij weer in hogere sferen.
LLCoolP    posted on 12-07-2009 19:29
Coolhaha,tja vet?was zkr.(Moest met een spektakel op het podium wordne gezet).
?En van Jean, geloof neit dta veel mensne dat door hadden. Ik stonnd toen net langs hem aand e zeikant op die verhoging en zag datHappy, laughingmaarja wel minder dat de MC op dat moment neit op letten anders kon zei ff wat lullen.

Heeft trouwens iemand ook die starndballeen zien vliegen daar, heb me er wel aan geamuseerd . Later wouden nog zo'n opblaasboot over de mensen gooien maar is helaas niks meer van gekomen.
boh ben nog best gaarHappy, laughingWas half 6. Iemand nog naar een afterparty geweest>?

Bij de bussen was ??n party bus(H)nog dik feestje die bus was echt de bom!
Stefjuuh    posted on 12-07-2009 20:07
Poster: tom-j

heeft Jean wel vaker heb ik gehoord! dan is hij zo bezig met de muziek dat hij het niet eens doorheeft:p

Sinds Q-Day vind ik Jean niet zo boeiend meer..
ccc    posted on 12-07-2009 23:54
Coolhaha,tja vet?was zkr.(Moest met een spektakel op het podium wordne gezet).
En van Jean, geloof neit dta veel mensne dat door hadden. Ik stonnd toen net langs hem aand e zeikant op die verhoging en zag datHappy, laughingmaarja wel minder dat de MC op dat moment neit op letten anders kon zei ff wat lullen.

Heeft trouwens iemand ook die starndballeen zien vliegen daar, heb me er wel aan geamuseerd . Later wouden nog zo'n opblaasboot over de mensen gooien maar is helaas niks meer van gekomen.
boh ben nog best gaarHappy, laughingWas half 6. Iemand nog naar een afterparty geweest>?

Bij de bussen was ??n party bus(H)nog dik feestje die bus was echt de bom!

Klinkt als een geslaagd feest als ik dit zo lees haha.

Maar die combinatie prijs en lange afstand vond ik iets minder vandaar niet geweest.
Dolivieira    posted on 12-07-2009 23:59
Poster: ccc

Klinkt als een geslaagd feest als ik dit zo lees haha.

Maar die combinatie prijs en lange afstand vond ik iets minder vandaar niet geweest.

Ik vond de Line up tegenvallen. de waren maar 2 area die een mij echt kon bekoren en dat waren Defected en Madhouse
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 13-07-2009 @ 00:01:07 (45%)
LLCoolP    posted on 13-07-2009 18:37
Poster: ccc
Klinkt als een geslaagd feest als ik dit zo lees haha.Maar die combinatie prijs en lange afstand vond ik iets minder vandaar niet geweest.
 Tja prijs, daar kan ik niet over oordelen iedereen zo zijn eigen budget, maar wat is lange afstand?Ik ben weer met de bus gegaan vanuit LimburgHappy, laughing was weer chill , tot het einde kunnen blijven en goed gelachen in de bus tijd vloog om en qua prijs verschild het niet veel dan met de trein.
Djdre    posted on 14-07-2009 13:25
Leuk feest was het dus !
ik ben er zelf helaas niet geweest ik ga volgend jaar denk.
hoe was de defected area ??

This is an old Topic

No new postings for 5.916 days.
 Post CommentThat would be 197.2 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

268 Users online: 53 Guests (215 Unknown)
Pages generated today : 2.289
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.476.062